اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مهار تورم و رشد تولید، ایران اسلامی را به ریل پیشرفت و توسعه باز می‌گرداند

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اشاره به اینکه بحران تورم امروز ناشی از سیاست‌های اقتصادی ادوار گذشته است، گفت: مهار تورم و رشد تولید، ایران اسلامی را به ریل قطار پیشرفت و توسعه باز می‌گرداند.

مهار تورم و رشد تولید، ایران اسلامی را به ریل پیشرفت و توسعه باز می‌گرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی بابایی کارنامی با اشاره به اهمیت شعار سال مقام معظم رهبری( حفظه الله) با عنوان مهار تورم و‌ رشد تولید، گفت: پیشرفت و‌ توسعه کشور در تمامی زمینه‌ها به‌ویژه در حوزه اقتصاد در گرو رشد تولید و مهار تورم افسار گسیخته است.

وی با تبریک فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ و حلول ماه مبارک رمضان و با اشاره به اهمیت شعار سال مقام معظم رهبری با عنوان مهار تورم و رشد تولید ، اظهار کرد: بحران تورم افسار گسیخته امروز کشور که رهبری معظم انقلاب در بیانات ابتدای سال هم به آن اشاره داشته‌اند ناشی از سیاست‌های اقتصادی ادوار گذشته است که دولت و مسؤولان اقتصادی کشور  باید برای مهار آن چاره‌اندیشی کنند.

وی با بیان اینکه این تورم و شرایط فعلی به هیچ وجه زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست، افزود: بسیاری از دهک‌های ضعیف و متوسط جامعه در این شرایط بد اقتصادی  آسیب جدی دیده‌اند.

 نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اشاره به اهمیت مساله تولید و رشد آن در کشور با توجه به دغدغه‌های چندین ساله رهبری عظیم‌الشان انقلاب  و تاکید آن در شعارهای سال معظم له، اضافه کرد: رشد تولید و رونق آن در کشور می‌تواند بسیاری از معضلات و مشکلات اقتصادی را کاهش و حتی رفع کند و این مساله باید در سیاست‌های کلان دولت سیزدهم و مجلس یازدهم شورای اسلامی مورد توجه همگان قرار گیرد.

این عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر همدلی و هم‌افزایی دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همه فعالان حوزه تولید و اقتصاد، تصریح کرد: تحقق شعار سال مقام معظم رهبری و اهمیت به آن باید اولویت تمام مسوولان و همه ی دستگاه‌های اجرایی کشور باشد و تحقق در مهار تورم و رشد تولید مستلزم همدلی و هم افزایی بیشتر همه ارکان کشور است.

بابایی کارنامی با اشاره به اهمیت تاثیر پیشرفت کیفی در حوزه تولید، خاطرنشان کرد: مساله اقتصاد، موضوع تولید و مهار تورم امروز مسائل اصلی و مهم کشور است و حوزه تولید، رشد و رونق آن می‌تواند گره‌گشای مساله اقتصاد و حتی منجر به کاهش و حتی رفع افسار گسیخته تورم شود.

وی گفت: مهم‌ترین موضوع هم در بخش تولید توجه به مسائل کیفی آن است که نیازمند برنامه‌ریزی بیشتر و کار و همت مضاعف و استفاده از ظرفیت جوانان نخبه و پویا و خلاق در بخش تولید است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول