اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اسکان بیش از 3 هزار خانواده در باغ فدک/ سالار عقیلی و مجید اخشابی به اصفهان می‌آیند

جانشین ستاد سفر شهر اصفهان با اشاره به پر شدن ظرفیت همه هتل‌های اصفهان و بازگشایی باغ فدک گفت: تا شب گذشته بیش از ۳ هزار و ۱۴۰ خانواده در باغ فدک مستقر شدند و نسبت به سال‌های گذشته استقبال مسافران نوروزی بیشتر بوده است.

اسکان بیش از 3 هزار خانواده در باغ فدک/ سالار عقیلی و مجید اخشابی به اصفهان می‌آیند

مهدی بقایی جانشین ستاد سفر شهر اصفهان گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: ستاد مسافران نوروزی از آذر ماه در اصفهان به همراه جلسات مستمر در شورای سیاست‌گذاری ستاد و در کمیته‌های ۱۶ گانه ستاد شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه همه ارگان‌ها در ستاد مسافران نورزی حضور دارند و برای عید نوروز برنامه‌ریزی کردند، افزود: بیش از ۴۰ جلسه را کمیته‌ها برگزار کردند و امسال کمیته عالی باغ فدک هم شکل گرفت و برنامه‌های زیرساختی برای اسکان مسافران نوروزی از جمله ایجاد بازارچه انجام شد.

بقایی با اشاره به اینکه امسال ظرفیت اسکان ۱۲۸ هزار نفر مسافر را در یک شب دارد و کمپ اسکان باغ فدک به عنوان بزرگترین و جامع‌ترین کمپ در کشور بی‌نظیر است، بیان کرد: از روز یکشنبه باغ فدک بازگشایی شد و اولویت‌ها با اسکان مسافران در هتل‌ها، مهمانپذیرها، خوابگاه‌های دانشجویی، مدارس و بعد کمپ روباز فدک است.

جانشین ستاد سفر شهر اصفهان با اشاره به پر شدن ظرفیت همه هتل‌های اصفهان و بازگشایی باغ فدک تصریح کرد: تا شب گذشته بیش از ۳ هزار و ۱۴۰ خانواده در باغ فدک مستقر شدند و نسبت به سال‌های گذشته استقبال مسافران نوروزی بیشتر بوده است.

وی با تأکید بر اینکه زدن چادر در اصفهان ممنوع است و فقط در باغ فدک امکانپذیر است، گفت: همزمان با شروع سال جدید و تقارن ایام‌نوروز با ماه مبارک رمضان، قسمت زیادی از فضاسازی‌های شهر اصفهان با محوریت ایثار و شهادت انجام شده است.

بقایی اضافه کرد: ۲۶ عنوان برنامه فرهنگی تحت ۳۰۰ اجرا با محوریت‌های مختلف در نوروز طراحی شده است که در محورهایی مانند مناجات‌خوانی، گردشگری، ایثار و شهادت، قرآن خوانی و بازی‌ها گنجانده شده در باغ غدیر، کوه صفه، گلستان شهدا، چهارباغ، باغ گل‌ها و میدان نقش جهان از جمله نقاط و محل‌های پیش‌بینی شده برای اجرای برنامه‌های فرهنگی در ایام نوروز ۱۴۰۲ است.

جانشین ستاد سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: روز جمعه همزمان با شروع ماه مبارک رمضان یک برنامه در میدان امام(ره) با حضور سالار عقیلی و مجید اخشابی برگزار می‌شود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول