اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

ظرفیت دانشگاه علامه طباطبایی در اختیار تحقق فرمان رهبری/حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای رشد تولید

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در سال جدید ظرفیت دانشگاه علامه در اختیار تحقق « مهار تورم و رشد تولید» قرار می‌گیرد.

ظرفیت دانشگاه علامه طباطبایی در اختیار تحقق فرمان رهبری/حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای رشد تولید

عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: ما در دانشگاه علامه رشته‌هایی مرتبط با امور اقتصادی و بانکی داریم، در دانشکده اقتصاد رشته‌هایی در این زمینه تدریس می‌شود، مجوز راه‌اندازی دانشکده بانکی و مالی را هم دریافت کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه کاهش تورم یک بحث علمی است، گفت: کاهش تورم به کار کارشناسی و علمی نیاز دارد و این تخصص‌ها در دانشگاه علامه طباطبایی وجود دارد که امیدواریم این تخصص‌ها را پای کار بیاوریم و کمک کنیم که در راستای تحقق نام سال و مطالبه مقام معظم رهبری اتفاقات خوبی رقم بخورد.

معتمدی از در اختیار قرار دادن ظرفیت دانشگاه علامه طباطبایی برای تحقق نام سال خبر داد و گفت: ما از تخصص متخصصان دانشگاه کمک گرفته و آن را در قالب سیاست‌های اجرایی پیشنهاد می‌دهیم و امیدواریم مورد استفاده قرار گیرد.

* حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان در راستای رشد تولید

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی گفت: در زمینه رشد تولید هم ما سال گذشته مجوز راه اندازی پارک علم و فناوری را دریافت کردیم و به دنبال این هستیم که رشته‌های مختلف علوم انسانی بتوانند از طریق واحدهای فناور تخصص خود را به صحنه اجتماع آورده و خدماتی را به جامعه ارائه داده و در تولید نقش داشته باشند، ما با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان سعی در تحقق نام سال داریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول