اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

مشورت مسوولان با اساتید دانشگاه رمز تحقق مطالبه رهبری

استاد دانشگاه صنعتی شریف گفت: برای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مسوولان باید با صاحبنظران و اساتید برجسته و خبره دانشگاه مشورت کنند.

مشورت مسوولان با اساتید دانشگاه رمز تحقق مطالبه رهبری

مهدی گلشنی استاد دانشگاه صنعتی شریف در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در رابطه با نام سال که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد، گفت: در حوزه اقتصادی یعنی مهار تورم و رشد تولید، دانشگاهیان بسیار می‌توانند کمک حال دولت باشند اما این مسأله در صورتی محقق می‌شود که مسوولان با متخصصان دانشگاهی مشورت کنند.

وی رشد تولید و مهار تورم را مستلزم برنامه‌ریزی عالمانه و کارشناسانه دانست و افزود: برای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری مسوولان باید با صاحبنظران و اساتید برجسته و خبره دانشگاه مشورت کنند؛ نه با دوستان و آشنایان خودشان.

گلشنی همچنین بر نقش مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان در رشد تولید در کشور تأکید کرد و گفت: اگر برنامه‌ریزی صحیح انجام شود و اولویت‌ها نیز سنجیده شده باشد شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند نقش بسیاری در این زمینه داشته باشند اما باید بدانیم که با توجه به امکانات موجود چه مسائلی برای ما در اولویت است، در این صورت با برنامه‌ریزی کارشناسانه می‌توانیم به نتایج خوبی دست یابیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول