اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

چمران: امیدواریم در سال جدید مشکل آلودگی هوا، ترافیک و بافت‌های فرسوده کمتر شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پیام نوروزی اعلام کرد: امیدواریم از مشکلات بزرگ شهری به ویژه آلودگی هوا، موضوع حمل و نقل و ترافیک و بافت‌های فرسوده کاسته شود و به مرحله‌ای برسیم که دیگر این سه موضوع مشکل مهم شهر ما نباشد.

چمران: امیدواریم در سال جدید مشکل آلودگی هوا، ترافیک و بافت‌های فرسوده کمتر شود

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران ضمن شادباش فرارسیدن سال نو و تلاقی آن با حلول ماه مبارک رمضان با انتشار پیامی، این عید را به ملت غیور ایران، به ویژه شهروندان تهرانی تبریک گفت و تاکید کرد: تمام دغدغه ما در مدیریت شهری در سال پیش رو، حل معضلات مهم کلانشهر تهران است.

در این پیام آمده است: در ابتدا سال نو و نوروز باستانی را به همه ملت عزیز، به ویژه شهروندان تهرانی تبریک و تهنیت صمیمانه عرض می‌کنم؛ آرزو می‌کنم سال جدید که با ماه مبارک رمضان ماه آغاز می‌شود و خود این یک برکت بزرگ است، سالی توأم با برکت، موفقیت و سال پیروزی برای همه مسلمین به ویژه برای ملت عزیزمان ایران و برای همه شهروندان تهرانی باشد.

امیدواریم سال 1402 سالی سرشار از رشد و شکوفایی در تمام زمینه ها به ویژه در زمینه‌های علمی باشد و هر روز شاهد این باشیم که به موفقیت‌های بیشتری در کشورمان و در شهرمان دست بیابیم چرا که هر چقدر در زمینه علمی جلوتر و بالاتر برویم قطعاً به پیشرفت های بیشتری نصیب کشور و مردممان خواهد شد.

در ادامه این پیام آمده است: قاعدتاً در شهر تهران باید امید و آرزو این را داشته باشیم که سال جدید، سال تحول و تحرک باشد، ضمن آنکه ما برنامه‌های مان را بر این گذاشتیم و عیدی که خدمت همه شهروندان می‌دهیم این است که هم شورای شهر تهران و هم شهرداری با تمام توان و همه هم و غم خودشان را بر این مصرف بدارند که در درجه اول خدمت به شهروندان داشته باشند و از مشکلات بزرگ شهری به ویژه آلودگی هوا، موضوع حمل و نقل و ترافیک و بافت‌های فرسوده کاسته شود و به مرحله‌ای برسیم که دیگر این سه موضوع مشکل مهم شهر ما نباشد.

تهران شهر زیبایی است و می‌تواند بسیار زیباتر از این باشد؛ کلانشهر تهران دیدنی‌های بسیار فراوانی دارد که بنده توصیه می‌کنم تا مردم در این ایام عید، به ویژه کسانی که تهران را ندیده‌اند با برنامه‌های تهرانگردی که از سوی مجموعه شهرداری و میراث فرهنگی تدوین شده از آثار موجود در شهر، بقعه‌ها، ساختمان های قدیمی و تاریخی، امامزاده ها، مساجد، مدارس و جاهای مختلفی که شاید بعضی از آنها حتی اسمشان هم کمتر شنیده شده است بازدید کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول