اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

امیر صباحی‌فرد: توفیقات در طراحی و تولید سامانه‌های پدافندی نویدبخش و راهگشا بود

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پیامی نوشت: توفیقات در طراحی و تولید سامانه‌های پدافندی در سال 1401 نویدبخش و راهگشا بود.

امیر صباحی‌فرد: توفیقات در طراحی و تولید سامانه‌های پدافندی نویدبخش و راهگشا بود

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، همزمان با آغاز سال نو و تقارن خجسته این ایام با ماه مبارک رمضان امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با گرامیداشت یاد شهدا، این ایام را به ملت ایران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه خانواده ارجمند و صبور پدافند هوایی ارتش تبریک گفت. 

متن پیام به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

تقارن خجسته ایام عید نوروز را که امسال با طلیعه ماه مبارک رمضان همراه است به همه هم‌میهنان عزیز به‌خصوص خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تبریک عرض می‌کنم. 

سال ۱۴۰۱ به برکت ایمان و تلاش مخلصانه رزمندگان جان برکف نیروی پدافند هوایی ارتش از جهات متعدد سالی به یاد ماندنی و توأم با موفقیت‌های چشمگیر بود؛ رشادت‌ها و توفیقات به‌دست آمده در طراحی، تولید و افزایش بُرد سامانه‌های پدافندی و موشکی، اجرای طرح‌های همیاری، مردمیاری و محرومیت‌زدایی همه و همه نویدبخش و راهگشا بود. 

این سال را در حالی به پایان می‌رسانیم که نیروی پدافند هوایی ارتش با در اختیار داشتن نیروی انسانی متعهد، متدین، با ذکاوت و پاک‌سرشت، گوش به فرمان ولی‌امر و مولای خود در راه دفاع مخلصانه و ایجاد امنیت و آرامش پایدار در سرتاسر مرزهای هوایی کشورمان از ارتفاعات صعب‌العبور و سر به فلک کشیده شمال غرب و غرب کشور و تحمل سرمای طاقت‌فرسا در زمستان این مناطق و نیز دشت‌های تفتیده جنوب و جنوب شرق کشور و همچنین نقاط حساس و راهبردی در شرق و شمال شرق کشور، در راه دفاع از حریم ولایت، ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی همواره پیشگام و پیش‌قدم بودند. 

به یقین تداوم آن، مستلزم تدبیر، برنامه‌ریزی، تلاش و همتی مضاعف از سوی تمامی سازمان‌ها، آحاد و اقشار ملت عزیزمان است که اینجانب امید و اطمینان دارم که به لطف خداوند سبحان و با همت والای غیورمندان پدافند هوایی ارتش در سال پیش رو و سال‌های آینده پیشرفت‌های چشمگیری در تمامی عرصه‌ها خواهیم داشت. 

امیدوارم همگی از سفره پربرکت فیوضات ربوبی در این ماه مبارک به نحو مطلوب بهره‌مند شویم و با تهذیب نفس و خضوع و خشوع در برابر خدا دل‌ها را جلا داده و توفیق بهره‌گیری از درجات این ماه خجسته در سایه انفاس قدسیه حضرت ولی‌عصر(عج) را مسئلت می‌کنم. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول