اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

علیزاده: دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی توجه ویژه‌ای به ایجاد اشتغال داشته باشد

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت:دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در سال جدید باید توجه ویژه‌ای به رونق تولید و ایجاد اشتغال داشته باشد.

علیزاده: دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی توجه ویژه‌ای به ایجاد اشتغال داشته باشد

علی‌اکبر علیزاده نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به مشکلات معیشتی مردم، گفت: دولت برای بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم در سال جدید باید همه اقدامات ایجابی و هم اقدامات سلبی را در دستور کار خود داشته باشد.

وی افزود: در بخش اقدامات ایجابی دولت باید توجه ویژه‌ای به رونق تولید و در ادامه آن ایجاد اشتغال برای قشرهای مختلف مردم داشته باشد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در حوزه اقدامات سلبی نیز باید با کسانی که فرار مالیاتی دارند برخورد جدی صورت گیرد و جلوی هرگونه فرار مالیاتی گرفته شود.

علیزاده خاطرنشان کرد: عدم پرداخت مالیات در واقع تجزیه حقوق دیگران است و دولت با کسانی که مالیات پرداخت نمی‌کنند باید با جدیت برخورد کند.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی افزود: ما می‌توانیم با رونق تولید و ایجاد اشتغال و در نظر گرفتن مشاورهای صادراتی زمین را برای ورود ارز به کشور و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم فراهم آوریم و این مسئله باید به طور جدی در دستور کار دولت در سال آینده قرار گیرد.
پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول