اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گفت‌وگوی خودمانی تاج با شاگردان قلعه‌نویی/ درخواست ویژه کاپیتان تیم ملی از رئیس فدراسیون +فیلم

تمرین امروز فوتبال کشورمان با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.

گفت‌وگوی خودمانی تاج با شاگردان قلعه‌نویی/ درخواست ویژه کاپیتان تیم ملی از رئیس فدراسیون +فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس سومین جلسه تمرینی تاکتیکی تیم فوتبال کشورمان از ساعت 16:45 دقیقه امروز در زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال آغاز شد.

پیش از شروع این تمرین مهدی تاج رئیس فدراسیون در جمع بازیکنان و اعضای تیم ملی حاضر شد و از آنها درخواست کرد  تمام تلاش خود را برای موفقیت در بازی‌های پیش‌رو به کار بگیرند. 

تاج در صحبت‌های خود اعلام کرد: ابتدا سال نو را تبریک گفته و امیدوارم سال پر خیر و برکتی برای خودتان و خانواده محترمتان باشد. برای تیم ملی و کشور عزیزمان آرزوی توفیق دارم. ضمن تشکر و قدردانی از سرمربی قبلی بابت ماموریتی که در تیم ملی داشت، امروز در خدمت امیر قلعه‌نویی که از دوستان من است، هستیم.

وی افزود: قلعه‌نویی هم سابقه بسیار خوبی در لیگ و فوتبال کشور دارد و هم در فوتبال ایران بسیار تاثیرگذار بوده است. نتایج بسیار خوب و درخشانی هم گرفته و سابقه هدایت تیم ملی را داشته است. یک مربی ایرانی است و فدراسیون فوتبال بهترین تصمیم را گرفت. خود من نیز آینده تیم ملی را بسیار مثبت می‌بینم. دل‌مان می‌خواهد بهترین‌ها را برای کشور رقم بزنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بحث تحریم‌ها و پول‌های بلوکه شده ما هم است‌. تیم ملی بزرگسالان پیشانی فوتبال ما و ویترین تیم‌های ملی است. برای جام ملت‌های آسیا، مقدماتی جام جهانی و آماده شدن برای جام جهانی برنامه داریم و امیدوارم اتقاق خوبی بیفتد‌. ارزیابی خود من خیلی مثبت است. به هر صورت از همه شما که دعوت فدراسیون و سرمربی تیم ملی را پذیرفتید، ممنون هستم و ان‌شاءالله بهترین نتایج را هم خواهیم گرفت.

پس از صحبت‌های مقدماتی مهدی تاج، احسان حاج صفی کاپتیان تیم ملی ضمن تشکر از رئیس فدراسیون از او خواست همه جوره حامی تیم ملی باشد و با حمایت از شاگردان امیر قلعه‌نویی که پتانسیل زیادی برای موفقیت دارند دیدارهای تدارکاتی خوبی را برای این تیم فراهم کند.

کاپیتان تیم ملی گفت: باید بیشتر از گذشته حمایت کنید. این تیم ملی پتانسیل قهرمانی دارد. با چشم به هم زدنی جام ملت‌های آسیا فرا می‌رسد و نباید هیچ روزی را از دست بدهیم. همان‌طوری که قبلا حمایت کردید باید بیشتر از گذشته حمایت کنید تا تیم ملی بتواند در این جام نتیجه بگیرد. 

رئیس فدراسیون پس از صحبت‌های کاپیتان تیم ملی عنوان کرد: ما بهترین تدارک را برای تیم ملی خواهیم داشت. کشور پشت شما است. هم وزیر، هم دولت و هم مردم پشت شما هستند.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول