اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع روزانه ۴ میلیون لیتر بنزین در مازندران/ ذخیره سوخت مطلوب است

دبیر تسهیلات سفر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، از توزیع روزانه ۴ میلیون لیتر بنزین در مازندران و ذخیره مطلوب انواع فرآورده‌های نفتی در این منطقه نفتی خبر داد.

توزیع روزانه ۴ میلیون لیتر بنزین در مازندران/ ذخیره سوخت مطلوب است

خلیل پور در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ارتباط با برخی شایعات مبنی بر اینکه مردم به دلیل نداشتن سوخت در محورهای استان دچار مشکل شدند، اظهار کرد: تامین سوخت بر اساس نیازمندی‌های مصرف استان مازندران در برنامه کاری قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه از ۲۵ اسفندماه تاکنون روزانه ۴ میلیون لیتر بنزین در منطقه نفتی ساری توزیع می‌شود،گفت: به همین نسبت نیز ذخیره‌سازی مناسبی در دستور کار قرار دارد.

دبیر تسهیلات سفر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری، خاطر نشان کرد: میزان توزیع مصرف بنزین در حوزه مسؤولیتی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ساری روزانه از ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر در روز تا ۴ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر متغیر است به همین میزان نیز شاهد مصرف نفت گاز هستیم.

وی در ارتباط با وضعیت توزیع بنزین در جایگاه‌های سوخت مازندران، گفت: در جایگاه‌های سوخت استان مازندران هم کارت متناسب با نیاز افرادی که کارت‌های خودشان را به هر دلیل  همراه نداشتند، پیش‌بینی شده است.

خلیل‌پور اضافه کرد: هیچ خودروی در جایگاه‌های سوخت به دلیل همراه نداشتن کارت سوخت متوقف نشده است و سوخت‌رسانی به صورت عادی در حال انجام است.

پایان پیام/۸۶۰۰۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول