اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

شایعات اطراف لیونل مسی/ از تحرکات بارسلونا تا ادعای پیوستن به الهلال و ورود امیر قطر به ماجرا

شایعات پیرامون آینده ستاره آرژانتینی بیش از پیش در حال دست‌ به دست شدن است.

شایعات اطراف لیونل مسی/ از تحرکات بارسلونا تا ادعای پیوستن به الهلال و ورود امیر قطر به ماجرا

به گزارش خبرگزاری فارس، با نزدیک‌شدن به پایان مدت قرارداد «لیونل مسی» با پاری‌سن‌ژرمن در فصل تابستان، هر روز شایعات جدیدی درباره آینده قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شنیده می‌شود.

بازگشت به لباس آبی واناری 

روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا نوشته سران باشگاه بارسلونا در پی جستجوی راه‌حل‌هایی برای بازگردادندن مسی به نیوکمپ هستند. با این حال، بازگشت او کمی پیچیده است اما بارسایی‌ها تا وقتی که لئو قرارداد جدیدی با پاریسی‌ها امضا نکند تسلیم نخواهند شد.

گفته باشگاه بارسلونا در حال مطالعه تمام گزینه‌ها از جمله نحوه ذخیره دستمزد مسی تا درآمد تضمین‌شده‌ای است که آمدن او به نیوکمپ با خود خواهد آورد چراکه بارسایی‌ها در راستای قانون «بازی جوانمردانه مالی»، برای جذب بازیکن جدید باید دستمزد بازیکنان خود را تا ۲۰۰ میلیون یورو کاهش دهند.

در کل، عوامل باشگاه بارسلونا حضور دوباره مسی در نیوکمپ را بسیار سخت می‌دانند اما این کار غیرممکن نیست چراکه حرف آخر را باید خود لئ و خانواده‌اش بزنند. در رختکن بارسلونا نیز همه به صورت صاف و پوست کنده درباره بازگشت مسی صحبت می‌کنند و هیچ‌کس نمی‌خواهد این داستان عاشقانه بین مسی و بارسا را از دست بدهد.

 

تحرکات قطری‌ها برای تمدید قرارداد لئو

روزنامه دیگری چاپ کاتالونیا یعنی «اسپورت» نوشته جزئیات دومین پیشنهاد برای مسی در قطر نهایی شده و مالکان پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهند برنده هفت توپ طلای جهان را برای یک فصل دیگر در پاریس نگه دارند.

منابع مورد استناد اسپورت گفته‌اند «تمیم بن‌حمد آل‌‌‌ثانی» امیر قطر شخصاً به سران باشگاه دستور داده تا گام جدید را برای اطمینان از اینکه ستاره آرژانتینی در پاریس خواهد ماند، بردارند. 

 

اولویت مسی، بازی در اروپا

«فابریتزیو رومانو» خبرنگار مشهور ایتالیایی که در حوزه نقل و انتقلالات فعالیت می‌کند خبر داده بارسلونا هنوز پیشنهادی را به مسی ارائه نکرده است و مسی هم پیشنهاد پاریسی‌ها برای تمدید قرارداد را نپذیرفته است چراکه دستمزد برای او در اولویت نیست و می‌خواهد درباره پروژه باشگاه و سرمربی تیم در آینده بیشتر بداند.

در حالی که مسی هم‌اکنون در اردوی تیم ملی آرژانتین برای بازی‌های دوستانه ملیس است، رومانو گفته اولویت قهرمان جهان باقی‌ماندن در فوتبال اروپا برای حداقل یک سال است.

ادعای بزرگ رسانه سعودی

رسانه سعودی «المیدان الریاضی» مدعی شده مسی پس از کریستیانو رونالدو به فوتبال عربستان خواهد آمد. المیدان ادعا کرده ستاره آرژانتینی از دست هواداران پاریسی عصبانی است و با پاری‌سن‌ژرمن تمدید نخواهد کرد. او پیشنهاد باشگاه الاتحاد عربستان را رد و یک قرارداد سه ساله را با باشگاه الهلال امضا کرده است.

این رسانه سعودی مدعی شده این تصمیم مسی پس از آن اتخاذ شده که هواداران پاری‌سن‌ژرمن در بازی گذشته با رن به دلیل نمایش ضعیف او در دو بازی رفت و برگشت با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا که به حذف زودهنگام پاریسی‌ها از این تورنمنت منجر شد، او را هو کردند.

پیشتر هم روزنامه موندو دپورتیوو خبر داده بود باشگاه الهلال پیشنهاد دستمزد سالیانه ۲۲۰ میلیون یورویی به مسی را داده است. تیم اینتر میامی آمریکا هم که دیوید بکهام یکی از رؤسای آن است، آشکارا نسبت به جذب لئو ابراز علاقه کرده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول