اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

2500 بسته فرهنگی در بین مسافران نوروزی توزیع می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ بسته فرهنگی با موضوعات پیام های آموزشی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین مسافران نوروزی توزیع می شود.

2500 بسته فرهنگی در بین مسافران نوروزی توزیع می شود

سرهنگ فرزاد یاسمی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: پلیس ایلام دربستر فضای مجازی و در بستر شبکه های اجتماعی سروش، ایتا، روبیکا دارای کانال به آدرس police_-ilam می باشد که شهروندان و مسافران نوروزی می توانند با مراجعه به کانال پلیس از توصیه ها و هشدارهای پلیسی ارائه شده استفاده و با رعایت اصل خود مراقبتی راه هرگونه سوء استفاده مجرمان را سلب کنند.

وی افزود: در قبل از چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز ۳۱ پیام رادیویی، ۸۱ پیام صوتی، ۱۱۹ عکس نوشته، ۵ موشن گرافیک، ۱۴ مورد مقاله آموزشی، ۶۵ فیلم کوتاه و کلیپ با موضوعات تهدیدات چهارشنبه سوری و توصیه و هشدارهای نوروزی پلیس در فضای مجازی بارگزاری شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام از توزیع ۲ هزار و ۵۰۰ بسته فرهنگی در بین مسافران نوروزی در راستای ارائه پیام های آموزشی و پیشگیری در این استان خبر داد و گفت: بسته های فرهنگی با موضوعات پیام های آموزشی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اعم از سرقت، اعتیاد، حجاب و عفاف، کنترل خشم، رعایت حقوق راهنمایی و رانندگی در بین مسافران نوروزی توزیع می شود.

سرهنگ یاسمی گفت: در این بسته ها ی فرهنگی سامانه های ارتباط های مردمی با پلیس از جمله ۱۱۰، ۱۱۶، ۱۹۷،سامانه پلیس پاسخگو و اپلیکیشن پلیس همراه و همچنین آدرس کانال های پلیس در بستر فضای مجازی به شهروندان و مسافران نوروزی ارائه شده است.

وی ادامه داد: پلیس در ایام نوروز با تمام توان و ظرفیت در راستای حفظ سلامتی و تامین امنیت مسافران و شهروندان، پای کار است و مهم ترین مقوله در راستای کاهش میزان جرائم، آموزش و رعایت نکات پیشگیرانه است که پلیس این مهم را یکی از محورهای برنامه های خود در این ایام قرار داده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول