اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

انتقاد از وضعیت نامناسب جاده لافت به قشم و ورودی بندرپل

امام جمعه شهر بندر پل از وضعیت نامناسب و حادثه خیزی جاده بندرلافت به قشم انتقاد کرد.

انتقاد از وضعیت نامناسب جاده لافت به قشم و ورودی بندرپل

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شیخ حسین بازماندگان امام جمعه بندرپل امروز با انتقاد تند از وضعیت نا مناسب و حادثه خیز بودن جاده بندرلافت به قشم، اظهار کرد: توجه بیشتر مسوولان و دستگاههای اجرایی برای ایمن سازی جاده لافت به قشم و ورودی اسکله بندرپل ضروری است و مسئولین باید هم در این دنیا و هم در سرای جاوید پاسخگو باشند.

وی خطاب به مسئولان محترم منطقه آزاد و مسئولان استانی گفت: با حداقل هزینه و انجام برخی اقدامات می توان از بروز حوادث ناگوار جاده ای در مسیر لافت به شهر قشم جلوگیری کرد؛ فقط درخواست یک جو همت و تلاش را از مسئولان داریم.

خطیب جمعه بندرپل همچنین افزود: ما از عزیزان مسئول توقع چهار بانده کردن جاده لافت  به قشم را داریم و خواستار نگاه ویژه منطقه آزاد قشم و مسئولان استانی نسبت به  جاده های شهرستان قشم و ورودی اسکله بندرپل هستیم. 

شیخ بازماندگان در ادامه اظهار کرد:مسئولان باید در راستای توسعه و رشد جزیره قشم و دروازه ورودی آن (شهربندرپل) در زمینه های فرهنگی و عمران با وحدت و تعامل عمل کنند و به مطالبات مردم پاسخگو باشند. 

وی همچنین نسبت به تک روی و اقدامات پراکنده از سوی برخی دستگاههای اجرایی  هشدار داد و گفت: تعامل در اجرای طرح ها و برنامه ها و نیز جذب اعتبارات از سوی همه دستگاههای اجرایی ضروری است .

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول