اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۲۳۰ هزار گردشگر در ۶ روز اخیر به قشم وارد شدند

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: حدود ۲۳۰ هزار گردشگر از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا یکم فروردین ماه ۱۴۰۲ به جزیره قشم وارد شدند.

۲۳۰ هزار گردشگر در ۶ روز اخیر به قشم وارد شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، افشار فتح الهی امروز 4 شنبه با اعلام این خبر افزود: مهمانان نوروزی قشم توسط بنادر لافت و پهل، بندر شهید ذاکری و فرودگاه بین المللی به جزیره سفر کرده اند.

وی ادامه داد: در ۶ روز گذشته نزدیک به ۲۲۰ هزار از گردشگران از مسیر دریایی و مبادی ورودی لافت و پهل و بندر شهید ذاکری به جزیره قشم وارد شدند که این رقم نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۱۵ درصد رشده داشته است.

به گفته رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، در این مدت حدود ۱۰ هزار گردشگر نیز از طریق فرودگاه بین المللی قشم، به جزیره وارد شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشد ۸ درصدی همراه بوده است.

فتح الهی خاطر نشان کرد: در همین زمان بیش از ۴۴ هزار خودرو از طریق بنادر لافت و پهل به جزیره وارد شدند که آمار ورود خودرو نیز نسبت به سال قبل ۱۲ درصد رشد داشته است.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر قشم، آمار ورود گردشگر در طول سال ۱۴۰۱ به ویژه فصل پاییز و زمستان نیز با رشد ۶۰ درصدی نسبت همراه بوده و پیش بینی می شود جزیره یکی از شلوغ ترین نوروزها را پشت سر بگذارد.

وی تصریح کرد: تمهیدات لازم برای پذیرایی مناسب از گردشگران در نظر گرفته شده و امیدواریم هموطنان از حضور در جزیره جهانی قشم لذت ببرند.

بنابراین گزارش، با توجه به جاذبه های طبیعی بی شمار گردشگری جزیره، هر ساله میلیون ها نفر از هموطنان قشم را به عنوان مقصد سفر انتخاب می کنند و با توجه به ازدحام مهمانان نوروزی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم تمام امکانات و نیروهای خود را برای ارائه خدمات مناسب به گردشگران بسیج کرده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول