اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

تقدیر معاون رئیس جمهور از ۲۵۰ فعال فرهنگی هنری حوزه ایثار و شهادت

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از ۲۵۰ هنرمند، جهادگر و فعال عرصه ایثار و شهادت سراسر کشور که در چند سال اخیر در این حوزه نقش مؤثری داشتند تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر معاون رئیس جمهور از ۲۵۰ فعال فرهنگی هنری حوزه ایثار و شهادت

به گزارش خبرگزاری فارس، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در ابتدای سال ۱۴۰۲ با ارسال پیام و لوح تقدیر از ۲۵۰ نفر از هنرمندان، فعالین عرصه‌های جهادی و فرهنگی که در سال‌های اخیر در عرصه ایثار و شهادت نقش داشتند تقدیر کرد.

در بخشی از این پیام تبریک آمده است:
شکوه و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، میراث آزادگی‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران معظم است. آنان که با ایمان به اصل ولایت و ثبات قدم در راه مجاهدت، افتخار و اقتدار را قرین نام ایران اسلامی کرده‌اند. از این‌رو هر گامی درجهت خدمت به این قشر معزز و افتخارآفرین در پیشگاه خداوند متعال اجری عظیم خواهد داشت.
اینجانب تلاش‌های صادقانه و اقدامات مجدانه جنابعالی را درخدمت به خانواده معزز شهدا و ایثارگران ارج نهاده و از زحمات ارزشمندتان در توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا تقدیر و تشکر می‌نمایم. به یقین خدمت به این جامعه معظم توفیق و توشه ای گرانبهاست که اجر دنیوی و اخروی برای جنابعالی به دنبال خواهد داشت. امید آنکه به فضل الهی همواره درخدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و پیروز باشید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول