اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

ضرورت حکمرانی نخبگان در عرصه های علم و فرهنگ

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی حکمرانی نخبگان در عرصه فرهنگ و علم و فناوری را ضروری دانست و خواستار تقویت روابط میان شورا، دانشگاه ها و بنیاد ملی نخبگان شد.

ضرورت حکمرانی نخبگان در عرصه های علم و فرهنگ

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در واپسین روز از اسفندماه ۱۴۰۱، با رسول جلیلی، رئیس دانشگاه صنعتی شریف، ناصر باقری مقدم قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و مجتبی همتی‌فر رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک در محل شورای عالی انقلاب فرهنگی دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدارها به تقویت روابط میان شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدا و سیما، دانشگاه‌ها، سازمان تعلیم و تربیت کودک و همچنین تعامل بیشتر با بنیاد ملی نخبگان اشاره کرد. ️

خسروپناه در دیدار با باقری مقدم، حکمرانی نخبگان در عرصه فرهنگ و علم و فناوری را ضروری دانست و افزود: حکمرانی، تنها به سیاست‌گذاری محدود نمی‌شود بلکه فرایندی است که از سیاست‌گذاری آغاز و به خدمتگزاری ختم می‌شود و در این میان تکریم و تعامل و حکمرانی نخبگان ضروری است و رسانه‌ها، نقش ویژه‌ای در این زمینه دارند.

دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با همتی‌فر، رئیس سازمان تعلیم و تربیت کودک از اهمیت توجه به گروه سنی کودک گفت و توجه به کودکان را بسیار پراهمیت دانست و افزود: بهتر است نهادهای فرهنگی منتظر حمایت‌های دولتی نمانند و از کمک‌های مردمی و انجمن‌های مردم‌نهاد هم یاری بخواهند چراکه این گروه سنی آینده‌سازان این مرز و بوم هستند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول