اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

امدادرسانی هلال احمر به ۷۴ حادثه نوروزی در گلستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: از ۲۴ اسفندماه سال گذشته تا یکم فروردین امسال به ۷۴ حادثه نوروزی امدادرسانی شده است.

امدادرسانی هلال احمر به ۷۴ حادثه نوروزی در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قاسم غریب آبادی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی هفت روز گذشته، ۷۴ حادثه در استان به وقوع پیوست که از این تعداد ۳۷ مورد جاده ای، یک مورد دریایی- ساحلی، یک مورد کارگاهی-صنعتی و یک مورد کوهستانی بوده است

وی افزود: ۳۳ مورد خدمت حضوری با ۸۰ خودروی امدادی شامل ۵۸ دستگاه آمبولانس، ۲۱ دستگاه خودروی نجات و یک دستگاه خودروی کمک‌دار سبک برای امدادرسانی به حادثه دیدگان به کار گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در این هفت روز با مشارکت ۲۶۱ امدادگر در قالب ۹۹ تیم به ۲۷۷ نفر حادثه دیده خدمات امدادی ارائه شد که از این تعداد ۱۷۶ نفر مصدوم بوده و ۳۸ نفر بصورت سرپایی درمان و ۳۴ نفر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر به نزدیکترین مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان با اشاره به فعالیت و خدمات متنوع اعضای جوانان جمعیت هلال احمر گلستان خاطرنشان کرد: با مشارکت ۲۲۹ عضو جوان این جمعیت در ۱۱ پست ثابت و سیار، تاکنون تعداد چهارهزارو ۸۰۰ نفر از مسافران به ایستگاه های ثابت ایمنی و سلامت در سراسر استان مراجعه کردند‌.

وی ادامه داد: در این مدت یک‌هزارو ۲۰۰ نفر با پیوستن به پویش پایبندی و خودداری از انجام رفتارهای ترافیک ساز در حین سفر تشویق شدند. همچنین هفت فضای کودک برای بازی و سرگرمی کودکان مسافر ایجاد شده که تاکنون ۲ هزارو ۲۵۰ نفر کودک از این فضاها استفاده کردند.

غریب آبادی گفت: تعداد ۴۳ اکیپ سحاب در قالب ۱۴ تیم دوچرخه سوار و ۲۹ تیم پیاده در استان فعال بوده و تاکنون یک‌هزارو ۱۳۷ نفر از خدمات امدادی و بشردوستانه در مراکز تفریحی و گردشگری خدمات دریافت کردند.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول