اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

کهکشانی‌های ۳ کلید خورد/ آغاز تحرکات رئالی‌ها برای جذب هالند و امباپه

سران باشگاه رئال مادرید تلاش‌های خود را برای جذب ماشین گلزنی منچسترسیتی آغاز کرده‌اند.

کهکشانی‌های ۳ کلید خورد/ آغاز تحرکات رئالی‌ها برای جذب هالند و امباپه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سران باشگاه رئال مادرید قصد دارند در سال ۲۰۲۴ و زمانی که بند موجود در قرارداد «ارلینگ هالند» به او اجازه می‌دهد منچسترسیتی را ترک کند، برای جذب بچه غول نروژی وارد عمل شوند و این اقدام مستقل از حضور احتمالی «کیلیان امباپه» در سانتیاگو برنابئو است.

روزنامه «مارکا» چاپ مادرید با انتشار این مقدمه، خبر داده «عملیات هالند» در اولویت برنامه‌های کهکشانی‌ها در سال ۲۰۲۴ قرار دارد و البته کشاندن ماشین گلزنی سیتیزن‌ها به پایتخت اسپانیا ارزان نخواهد بود و برای رئالی‌ها بین ۲۲۰ تا ۲۴۰ میلیون یورو آب خواهد خورد.

مارکا نوشته رئالی‌ها با یک زمان‌بندی مناسب، قصد دارند پیشنهاد تمدید یک ساله قرارداد را به «کریم بنزما» مهاجم شماره ۹ خود ارائه دهند و با پایان ماجراجویی ستاره فرانسوی در برنابئو در تابستان ۲۰۲۴، ستاره جوان نروژی جانشین او شود. البته این بستگی به هالند دارد که آیا مایل است از جمع شاگردان «پپ گواردیولا» جدا شود یا خیر.

رسانه نزدیک به باشگاه رئال مادرید نوشته سران کهکشانی‌ها همزمان با آغاز فعالی ورزشگاه جدید خود که برنابئو جدید لقب گرفته است، می‌خواهند با جذب احتمالی هالند و امباپه و همچنین حفظ وینیسیوس در خط حمله خود، عصر جدیدی را در تاریخ خود رقم بزنند.

در سال ۲۰۲۴ امباپه هم بازیکن آزاد خواهد شد و با جدایی بنزما، کروس، مودریچ و هازاد بیش از ۵۰ میلیون یورو از دستمزدهای بازیکنان کاهش خواهد یافت و دیگر قوانین «بازی جوانمردانه مالی» دست و پا گیر نخواهد بود و  راه برای حضور امباپه و هازارد در مادرید فراهم خواهم شد.

هالند ۲۲ ساله که در تابستان از دورتموند به سیتی آمده، رکوردهای شگفت‌انگیزی را به نام خود ثبت کرده و در ۳۷ بازی خود با لباس آبی آسمانی، ۴۲ بار موفق به گلزنی شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول