اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

دانشگاهیان باید امسال پیگیر بهینه شدن تولیدات کارخانه‌ها باشند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: ما دانشگاهیان امسال باید پیگیر بهینه شدن تولیدات کارخانه‌ها باشیم، اگر چنین کاری صورت پذیرد قطعاً در تولید، رشد خوبی خواهیم داشت.

دانشگاهیان باید امسال پیگیر بهینه شدن تولیدات کارخانه‌ها باشند

مسعود گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس در رابطه با نام سال که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شد، گفت: در کشوری که تورم وجود دارد پیشرفت جایگاه خاصی ندارد و فقیرها، فقیرتر و غنی‌ها، غنی‌تر می‌شوند. البته به نظرم غنی‌ها هم ضرر می‌کنند و چنین موضوعی به این معنی است که کل جامعه ضرر می‌کند.

وی اضافه کرد: باید به صورت منطقی رشد تولید داشته باشیم و بین قیمت‌ها تعادل برقرار کنیم که قطعاً با این کار در تولید رشد ایجاد و تورم مهار می‌‌شود، البته این موضوع به عملکرد سیاست‌گذاران این حوزه بستگی دارد. 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: بزرگترین کاری که می‌توانیم در حوزه دانشگاهی انجام دهیم این است که تولیدات‌مان را براساس تولیدات دانش‌بنیان بنا بنهیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم مطمئناً هزینه تولیداتی که داریم پایین ‌می‌آید و محصولات با قیمت مناسب‌تری به دست مصرف‌کننده می‌رسد.

گنجی یادآور شد: ما دانشگاهیان امسال باید پیگیر بهینه شدن تولیدات کارخانه‌ها باشیم، اگر چنین کاری صورت پذیرد قطعاً در تولید، رشد خوبی خواهیم داشت و به احتمال قوی اگر ریل‌گذاری‌ها در بخش اقتصاد هم درست‌ برنامه‌ریزی شود، صدرصد جلوی تورم هم گرفته خواهد شد.

وی افزود: با وجود بالا رفتن قیمت‌ها و شرایط اقتصادی که بوجود آمده و مواردی که گریبان‌گیر دانشجویان نیز شده، صندوق رفاه دانشجویان سعی دارد وام‌ها را به صورت معقول در نظر بگیرد تا دانشجویان بتوانند بدون دغدغه معیشتی زندگی‌شان را بچرخانند که این بزرگترین و اصلی‌ترین کاری خواهد بود که پیگیری می‌کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول