اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

۴ ایستگاه «همراهان سفر» در البرز ایجاد شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز از ایجاد ۴ ایستگاه ارائه خدمات تحت عنوان همراهان سفر در راه‌های استان خبرداد و گفت: محور ماهدشت- اشتهارد، کرج-قزوین، چالوس و پایانه مسافر بری از جمله این موارد هستند.

۴ ایستگاه «همراهان سفر» در البرز ایجاد شده است

علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، در حاشیه بازدید رییس سازمان حمل و نقل جاده ای کشور از مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی الموت در آزادراه کرج-قزوین، با بیان اینکه از ابتدای اسفندماه تا به امروز تمامی اکیپ‌های راهداری مشغول اجرای فعالیت‌های مربوط به حفاظت از راه‌های البرز هستند، گفت: تمام روشنایی استان به روز شده است و محورهای دارای مشکل روکش آسفالت شدند.

وی از نصب و احیای تابلوهای راهنمایی خبر داد و اضافه کرد: در این میان آمادگی راهدارخانه‌ها به صورت جدی برای میزبانی از مسافران نوروزی در دستور کار قرار گرفت.

این مقام مسؤول با بیان اینکه ۱۹ راهدارخانه‌ در نقاط مختلف راه‌های البرز ایجاد شده است، اضافه کرد: ۳۸ تیم آماده خدمات رسانی هستند.

وی افزود: از طرفی دیگر نقاط مستعد تصادف شناسایی و ماشین‌های گشت نامحسوس مستقر هستند که امیدواریم بتوانیم همچون سال گذشته جزو استان‌های برتر حوزه پیشگیری باشیم.

وی‌با بیان اینکه در پویش همراهان سفر البرز ۴ ایستگاه برپا کرده است، ادامه داد: محور ماهدشت- اشتهارد، کرج-قزوین، چالوس و پایانه مسافر بری از جمله این موارد هستند که با هدف ایجاد نشاط میان مسافران و محلی برای استراحت خدمات رسانی خواهیم داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز در پایان اظهار کرد: گروه‌های هنری، اجرای مسابقه، شعر، نمایش و آموزش نکات ایمنی از دیگر مواردی است که در این ایستگاه‌ها به مخاطبین ما که مسافران عزیز هستند ارائه خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول