اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای مشترک ایران با جمهوری آذربایجان و ارمنستان

فرمانده نیروی زمینی سپاه از منطقه مأموریتی قرارگاه عاشورا در مرزهای مشترک ایران و ارمنستان و ایران و آذربایجان در شمال‌غرب کشور بازدید کرد.

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای مشترک ایران با جمهوری آذربایجان و ارمنستان

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در نخستین روزهای سال ۱۴۰۲ با حضور در منطقه مأموریتی قرارگاه عاشورا در مرزهای مشترک ایران و ارمنستان و ایران و آذربایجان در گفت‌وگوی حضوری و چهره به چهره با جمعی از پاسداران و رزمندگان اسلام در مناطق مرزی، آمادگی‌های رزمی و دفاعی آنان را ارزیابی و از هوشیاری، روحیه و انگیزه بالا و مجاهدت‌های شبانه‌روزی آنان در شرایط گوناگون جغرافیایی و آب و هوایی قدردانی کرد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه طی این بازدید خطاب به رزمندگان، گفت: مسئله دفاع از امنیت، سرما، گرما، ایام تعطیل و غیر تعطیل نمی‌شناسد و باید در همه حال برای حفظ آن در اوج هوشیاری و آمادگی باشیم، امری که شما عزیزان به خوبی و با هوشیاری و درایت به آن توجه دارید.

گفتنی است؛ طی روزهای گذشته فرمانده نیروی زمینی سپاه و هیأت همراه از مرزهای شمال‌شرقی و مرز تایباد نیز بازدید و با مرزبانان و رزمندگان نیروی زمینی سپاه دیدار و گفت‌وگو کرد و سال نو را به آنان تبریک گفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول