اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

۱۷ فروردین؛ آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره فرهنگی هنری «کهن دیارمان»

آخرین مهلت ثبت نام جشنواره فرهنگی هنری «کهن دیارمان» از سوی جهاددانشگاهی البرز ۱۷ فروردین اعلام شد.

۱۷ فروردین؛ آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره فرهنگی هنری «کهن دیارمان»

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی البرز، سعید قاسمی جیردهی معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز گفت: آخرین مهلت ثبت نام جشنواره فرهنگی «کهن دیارمان» ۱۷ فروردین سال ۱۴۰۲ است.

وی افزود: دانشجویان سراسر کشور می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند؛ اما آثار ارائه شده از استان‌های تهران و البرز و قزوین است. علاقمندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند در دو قالب عکس و فیلم در محورهای جشنواره از جمله آداب، رسوم و فرهنگ مردم ایرانی، اقامتگاه‌های بوم گردی، مناطق گردشگری، آثار و ابنیه تاریخی و طبیعی و بازی­ها، سوغات، غذاهای محلی و صنایع دستی شرکت کنند.

قاسمی جیردهی بیان کرد: جشنواره ملی «کهن دیارمان» با رویکرد توسعه پایدار بر آن است تا توجه دانشجویان را به هویت اصیل ایرانی - اسلامی جلب نماید. در این جشنواره دانشجویان با ارائه آثار خود ضمن معرفی یک مکان تاریخی، اثر ملّی یا جاذبه گردشگری، با بیان قدمت و دیرینگی آن اثر پیشنهاداتی که متضمن حفظ و نگهداری و توسعه پایدار آثار فرهنگی و گردشگری کشورمان است را نیز بیان می‌کنند.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی البرز در پایان گفت: دانشجویان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌­توانند به سایت farhangi-jalborz.acecr.ac.ir  مراجعه یا با شماره‌ تلفن‌­های ۰۹۳۸۸۱۲۴۰۲۸ و ۰۲۶۳۴۵۰۵۱۵۱ تماس بگیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول