اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

امدادرسانی هلال احمر به بیش از 30 هزار مسافر نوروزی

سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به بیش از 30 هزار نفر در طرح نوروزی خبر داد.

امدادرسانی هلال احمر به بیش از 30 هزار مسافر نوروزی

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، وحید سلیمی سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به آمار خدمات ارائه شده از روز 24 اسفندماه تا روز سوم فرودین‌‎ماه گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا سوم فروردین ۱۴۰۲، در 1763 عملیات پوشش حوادث شرکت کردند که از این تعداد 896 مورد حوادث جاده‌ای، 81 مورد پوشش حوادث جوی، 49 مورد عملیات کوهستان و 14 مورد نیز عملیات در محیط‌های آبی بوده است.

سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال‌احمر ادامه داد: در این مدت به 30 هزار و 57 نفر امدادرسانی شده است. از این تعداد، 2164 نفر خدمات اسکان اضطراری، 726 نفر انتقال به مراکز درمانی، 11 هزار و 594 نفر درمان در محل و 106 نفر نیز، خدمات انتقال به مناطق امن را دریافت کرده است.

وی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در این مدت 164 مورد عملیات نجات فنی انجام داده و 206 مصدوم سوانح جاده‌ای را رهاسازی کرده اند، از انجام تست قندوفشارخون برای 11 هزار و 421 نفر خبر داد.

سلیمی در مورد آمار انجام عملیات امداد و نجات در استان‌های مختلف، بیان کرد: استان‌های مازندران با 109 مورد، اصفهان با 102 مورد و فارس با 83 مورد از جمله استان‌هایی هستند که بیشتری عملیات امداد و نجات در آنها انجام شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول