اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگیری سرشاخه‌های انتقال سیگارهای خارجی به کشور/ محموله بزرگ سیگار قاچاق کشف شد

جانشین انتظامی استان سمنان از دستگیری سرشاخه‌های انتقال سیگارهای خارجی به کشور خبر داد و گفت: یک محموله بزرگ سیگار قاچاق با بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نخ انواع سیگارهای خارجی کشف شد.

دستگیری سرشاخه‌های انتقال سیگارهای خارجی به کشور/ محموله بزرگ سیگار قاچاق کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین انتظامی استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ایرانی و اشتغال‌زایی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان، مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز را با اولویت شناسایی و متلاشی کردن باندهای مهم و سازمان‌یافته در دستور کار اطلاعاتی عملیاتی خود قرار دادند.

وی افزود: در همین راستا، با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان، سرنخ‌هایی از ورود سیگار قاچاق خارجی از مرزهای غربی به سمت استان‌های شرقی کشور توسط خودروهای مختلف به دست آمد.

جانشین انتظامی استان سمنان به اجرای گشت‌های محسوس و نامحسوس جاده‌ای در تعقیب و مراقبت، شناسایی و توقیف خودروهای حامل کالای قاچاق توسط پلیس اشاره و اضافه کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی سمنان در اقدامی ضربتی، پنج دستگاه انواع خودروهای باری سبک و سنگین را شناسایی کردند.

میراحمدی بیان کرد: مأموران پلیس در بازرسی از این خودروها، در مجموع یک میلیون و ۵۸۸ هزار و ۲۰۰ عدد انواع سیگار خارجی قاچاق را کشف و ضبط کردند.

به گفته وی، پنج نفر در این خصوص دستگیر و با تشکیل پرونده و دستور قضایی روانه زندان شدند.

جانشین انتظامی استان سمنان به مردم اطمینان خاطر داد: شناسایی و دستگیری سرشاخه‌های اصلی انتقال سیگارهای قاچاق به‌صورت ویژه در دستور کار اطلاعاتی و عملیاتی پلیس قرار دارد. دستگیری باند فعلی نیز که از واردکنندگان و توزیع‌کنندگان سیگارهای قاچاق در کشور بودند، در همین راستا انجام شده است.

میراحمدی با تأکید بر عزم راسخ انتظامی کشور در برخورد با قاچاقچیان و سودجویان، از و شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام کنند.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول