اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه میناب: رزمایش دریایی با روسیه و چین نشانه بلوغ نیروی دریایی ایران است

امام جمعه میناب گفت: رزمایش دریایی ایران با روسیه و چین آثار و برکات زیادی داشت و نشان داد که نیروی دریایی ما به بلوغ دریایی و سطح بالای امنیت دریایی رسیده است.

امام جمعه میناب: رزمایش دریایی با روسیه و چین نشانه بلوغ نیروی دریایی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب، حجت الاسلام محسن ابراهیمی امام جمعه میناب ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه باتبریک حلول ماه مبارک رمضان به روز هنرهای نمایشی اشاره کرد و گفت: هنرمندان هنرهای نمایشی می توان خدمات بسیارخوبی به معارف دینی و انقلاب انجام دهند.

خطیب جمعه میناب افزود: از ظرفیت هنرمندان شهرستان واستان باید استفاده شود که ماهنرمندان بسیارخوبی داریم که در مسیر انقلاب ثابت قدم هستند و باید از ظرفیت آنها برای بیان ارزش ها استفاده شود.

حجت الاسلام ابراهیمی به رزمایش کمربند امنیتی ایران با دو کشور چین و روسیه اشاره کرد و گفت: این رزمایش آثار و برکات زیادی داشت و نشان داد که نیروی دریایی ما به بلوغ مشترک دریایی و سطح بالای امنیت دریایی رسیده است.

خطیب جمعه میناب به حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: حجاب و عفاف دو مصداق معروف ها هستند و بی عفتی و بدحجابی و بی حجابی و برهنگی از مصادیق منکرات می باشند.

وی همچنین از بازاریان، کاسبان و مدیران شهرستان خواست تا امربه معروف و نهی از منکر را جدی گرفته و با قلب و زبان خود این فریضه را به جای آورند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول