اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

لزوم تلاش مسؤولان برای تحقق شعار امسال

امام جمعه موقت زاهدان گفت: رهبر عزیز انقلاب شعار مهار تورم و رشد تولید را به عنوان شعار سال ۱۴۰۲ قرار دادند بنابراین مسوولان وظیفه دارند تا برای تحقق این شعار قدامات لازم را انجام دهند.

لزوم تلاش مسؤولان برای تحقق شعار امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهد حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین سجادی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان اظهارداشت: ماه مبارک رمضان آثار بسیاری بر روی انسان دارد از جمله این آثار کمتر شدن گناه در جامعه و استحکام خانواده است.

وی بیان کرد: در سال ۱۴۰۱ حدود پنج ماه کشور درگیر اغتشاشات و فتنه بود که همه معاندان و منافقان در داخل و خارج از کشور با هم همدست بودند اما اتفاقات مثبتی هم در سال ۱۴۰۱ رخ داد که از جمله آن ایجاد روابط سیاسی میان ایران و عربستان بود.

امام جمعه موقت زاهدان گفت: رهبر عزیز انقلاب شعار "مهار تورم و رشد تولید" را به عنوان شعار سال ۱۴۰۲ قرار دادند بنابراین مسوولان وظیفه دارند تا برای تحقق این شعار قدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سالهای اخیر مساله اقتصاد را در راس همه شعارها قرار دادند زیرا دشمنان از همه توانایی خود برای ضربه زدن به اقتصاد کشور استفاده کرده‌اند.

حجت الاسلام سجادی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع مردم مشهد مقدس اظهار داشت: ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و دشمن همواره بدنبال این است که هویت اسلامی و ایرانی من و شما را بگیرد اما ما اهل مقاومت هستیم، دشمن از راههای مختلف در صدد کمرنگ کردن انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: امروز ما در جنگ اقتصادی هستیم این جنگی است که دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی ایجاد کرده است اما برخلاف انتظار دشمن پیشرفت کردیم و این جنگ موجب رشد کشور شده است.

امام جمعه موقت زاهدان افزود: افزایش تولید و دوری از اسراف و تجمل گرایی موجب کاهش تورم می‌شود.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول