اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

شعار سال برای مسئولان فقط پلاکارد و شعاردادن نباشد

امام جمعه دهدشت نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری را یادآور شد و گفت: مبنای این شعار مسائل اقتصادی است و مسئولان نباید به یک پلاکارد اکتفا کنند بلکه شعار را در عمل پیاده کنند.

شعار سال برای مسئولان فقط پلاکارد و شعاردادن نباشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت ضمن تبریک عید نوروز از خداترسی، نیکوکار بودن و اهل عمل بودن به عنوان صفات  اهل تقوا از دیدگاه امام علی(ع) نام برد و اظهار کرد: تقوا آن است که در عمل رفتار خالصانه داشته باشیم.

امام جمعه دهدشت ضمن تبریک ماه رمضان گفت: این ماه روزش بهترین روز و خواب آن عبادت و شب‌هایش بهترین شب است.

وی نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری را یادآور شد و بیان کرد: مبنای این شعار مسائل اقتصادی است و مسئولان نباید به یک پلاکارد اکتفا کنند بلکه شعار را در عمل پیاده کنند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر مبنی بر صحبت‌های رهبر معظم انقلاب افزود: برای تحول نیاز به هوشیاری و تدبیر و برنامه خلاقانه مسئولان و اعتماد به نفس عمومی و ملی جامعه نیاز داریم.

امام جمعه دهدشت با بیان این‌که وابستگی به تک محصول صادرات نفت خام مسائل زیادی برای کشور درست کرده است گفت: وابستگی به دلار باید حذف شود.

وی کم تحرکی در تجارت وزارت خارجه را یادآور شد و بیان کرد: یکی از دلایل آن نبود یک معاون تجاری اقتصادی خوب در سال‌های گذشته بود.

امام جمعه دهدشت در رابطه با تفاهم با کشور عربستان عنوان کرد: جمهوری اسلامی در مسائل مهم خود در منافع اقتصادی و سیاسی و در حمایت از گروه‌های مقاومت ذره‌ای عقب نشینی نکرده و نخواهد کرد، سعودی‌ها به این نتیجه رسیدند که امنیت غرب برای آن‌ها کاری نمی‌کند و راه پیشرفت خود را در تعامل با جمهوری اسلامی ایران دیدند و  دشمن هم این را خوب فهمید.

انتهای پیام/۸۲۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول