اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

امنیت جاده‌ها و مراکز تفریحی مرهون تلاش پلیس است/ دستگیری ۱۰۶۸ قاچاقچی در مازندران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در بازدید از قرارگاه نوروزی پلیس از تلاش‌های عوامل فراجا در خدمات‌رسانی به مسافران این استان تجلیل کرد.

امنیت جاده‌ها و مراکز تفریحی مرهون تلاش پلیس است/ دستگیری ۱۰۶۸ قاچاقچی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، روح‌الله سلگی امشب در جمع کارکنان پلیس مازندران با اشاره به رسالت خطیر آنان در برقراری نظم و امنیت اجتماعی گفت: احساس امنیت اجتماعی در پرتو رشادت و جانفشانی پلیس مقتدر حاصل شده است.

وی اقتدار پلیس در سایه اجرای قانون و مهربانی توام با وظیفه شناسی را شاخصه مهم نیروهای فراجا دانست وافزود: مردم وفادار کشورمان همواره قدردان زحمات و تلاش‌های ستودنی پلیس در رده های مختلف هستند.

معاون استاندار مازندران با اشاره به تلاش شبانه‌روزی پلیس در جاده ها و مراکز تفریحی و گردشگری برای تامین امنیت مسافران یادآور شد: حضور ملموس و شبانه روزی پلیس در سطح جاده ها و مراکز تفریحی مازندران موجب رضایتمندی مسافران و مسؤولان استان در ایام نوروز شده است.

سلگی خاطرنشان کرد: رویکرد دولت در تامین امنیت جامعه نرم افزاری و مبتنی بر اقدامات فرهنگی است.

وی در این ارتباط با اشاره به اجرای طرح مقابله با خرده فروشان و جمع آوری معتادان متجاهر در مازندران که ۹ روز زودتر از سطح کشور در این استان اجرایی شد افزود: در اجرای این طرح تاکنون ۱هزار و ۶۸ قاچاقچی موادمخدر و ۴۷۴ معتاد متجاهر از سطح استان مازندران دستگیر و جمع‌آوری شدند.

جانشین استاندار در ستاد سفرهای نوروزی مازندران اظهار کرد: تا پایان تعطیلات  آرایش کنونی پلیس برای تامین امنیت مسافران در قرارگاه نوروزی حفظ خواهد شد.

سلگی تصریح کرد: همکاری و هم‌افزایی پلیس با دست اندرکاران ستاد سفرهای نوروزی مازندران واجد تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران با اشاره به مشکلات ترافیکی در جاده‌های غرب استان از اهتمام پلیس راهور در ساماندهی ترافیک و نظم بخشی به عبور و مرور خودروها در محورهای مواصلاتی تجلیل کرد.

این مسؤول سیاسی تصریح کرد: با تلاش عوامل پلیس از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون هیچ گونه رخ داد ناگوار امنیتی در مازندران نداشتیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول