اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

پیام تسلیت رئیس جهاددانشگاهی به مناسبت درگذشت والده حجت‌الاسلام رستمی

رئیس جهاددانشگاهی در پیامی درگذشت والده حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، عضو هیات امنا جهاددانشگاهی و مادر دو شهید دفاع مقدس را تسلیت گفت.

پیام تسلیت رئیس جهاددانشگاهی به مناسبت درگذشت والده حجت‌الاسلام رستمی

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، حسن مسلمی نائینی رئیس جهاددانشگاهی در پیامی درگذشت والده حجت‌الاسلام والمسلمین رستمی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، عضو هیات امنا جهاددانشگاهی و مادر دو شهید دفاع مقدس را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت حسن مسلمی‌نائینی رییس جهاددانشگاهی آمده است:  

(( انالله و اناالیه راجعون 

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر مصطفی رستمی، مسوول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و عضو هیات امنا جهاددانشگاهی 

خبر درگذشت بانوی مومنهِ صبور، مادر شهیدان رستمی، والده مکرمه آن فرهیخته گرامی، سرکار خانم صفری که دو فرزند عزیزش را در راه دفاع از دین و میهن، تقدیم نموده بود، موجب تالم و تاثر خاطر گشت.

اینجانب مصیبت وارده را به جنابعالی و سایر وابستگان داغدار ایشان تسلیت می‌گویم و در این ماه عزیز از خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت و غفران الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می نمایم.))

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول