اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

دیدار مقامات ازبکستان و لتونی؛ تحکیم روابط موضوع گفت‌وگو

معاون وزیر امور خارجه ازبکستان و سفیر لتونی در دیداری در شهر «تاشکند» موضوع تحکیم همکاری‌های متقابل در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و بازرگانی و فرهنگی را بررسی کردند.

دیدار مقامات ازبکستان و لتونی؛ تحکیم روابط موضوع گفت‌وگو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در تاشکند، «غیرت فاضل‌اف» معاون وزیر امور خارجه ازبکستان و «رینیس تراکشو» سفیر لتونی در این کشور در دیداری در شهر «تاشکند» تحکیم همکاری‌های متقابل در زمینه‌های سیاسی، اقتصادی و بازرگانی و فرهنگی و همچنین مراسم‌های مشترک برای سال 2023 میلادی را بررسی کردند.

طرفین آمادگی متقابل خود را برای تداوم همکاری‌های نزدیک جهت پیشبرد بیش از پیش روابط بین ازبکستان و لتونی در ابعاد مختلف مورد علاقه ابراز داشتند.

هم اکنون در ازبکستان 68 شرکت از جمله 46 شرکت مشترک و 22 شرکت با 100 درصد سرمایه سرمایه گذاران لتونی و همچنین 1 نمایندگی لتونی فعالیت می‌کنند.

لتونی استقلال ازبکستان‌ را در تاریخ 22 اکتبر سال 1992 میلادی به رسمیت شناخته و در تاریخ 3 نوامبر سال 1993 میلادی روابط دیپلماتیک برقرار کرده است.

پایان پیام/ ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول