اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

گره‌گشایی از مشکلات ۶۵ واحد تولیدی در مازندران

رئیس‌کل دادگستری استان مازندران گفت: درسال گذشته ۶۵ پرونده واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی مازندران مطرح و این واحدها مورد حمایت دستگاه قضایی استان قرار گرفتند.

گره‌گشایی از مشکلات ۶۵ واحد تولیدی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید و در راستای تحقق این امر اظهار کرد: کشور در شرایطی وجود دارد که می‌توان با حمایت از واحدهای تولیدی بزرگ و کوچک نقش بسیار خوبی در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور و استان خود داشته باشیم.

وی با تأکید بر اهتمام تمامی دستگاه‌های اجرایی و قضایی بر حمایت از واحدهای تولیدی افزود: دستگاه قضایی استان از تمامی ظرفیت‌ها و توانایی‌های بهینه خود در راستای حمایت ازواحدهای تولیدی استفاده خواهد کرد.

رئیس‌کل دادگستری مازندران افزود: در راستای حمایت‌های دستگاه قضایی استان تعداد ۴۹ جلسه تشکیل و   ۴۰۶ مکاتبه برای حمایت از تولید کنندگان در دادگستری استان انجام شده و نتیجه آن تحت حمایت قرار گرفتن ۶۵ واحد تولیدی و رفع مشکلات ۳۶ شرکت و واحد تولیدی با اشتغالزایی حدود ۲ هزار و ۳۶۰ نفر بوده است.

اکبری چندین مرحله بازدید و سرکشی از واحدهای تولیدی در جهت بررسی وضعیت فعالیت و احیای شرکت‌ها را از اقدامات ستاد اقتصاد مقاومتی استان برشمرد و گفت: از دیگر اقدامات انجام شده مکاتبه با بانک‌های عامل و ثبت اسناد و املاک استان جهت توقف عملیات اجرائی و اعطای مهلت مناسب به سرمایه‌گذاران جهت حل و فصل مشکلات معوقات بانکی است تا تولید کنندگان به تولید خود ادامه داده و از تعطیلی کارگاه و بیکاری جدید جلوگیری شود.

وی در پایان با اشاره به اختیارات ستاد اقتصاد مقاومتی و ظرفیت‌های استان مازندران عنوان کرد: به یاری خداوند و با کمک مردم و مسؤولان استانی تلاش خواهد شد تا بتوانیم نسبت به حل مشکلات واحدهای تولیدی علاوه بر گام نهادن در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهش تولید، شاهد توسعه تولید و اشتغال و شکوفایی اقتصادی در استان مازندران باشیم.

پایان پیام/۸۶۰۳۱/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول