اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

۱۱ نمایشگاه و ۴۵ غرفه در نمایشگاه «ایران من» در حال معرفی صنایع دستی کشور هستند

نمایشگاه «ایران من» از ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا ۱۵ فرودین ماه ۱۴۰۲ در استان های خراسان رضوی، گلستان، مازندران، تهران، همدان و کرمان برگزار می‌شود.

۱۱ نمایشگاه و ۴۵ غرفه در نمایشگاه «ایران من»  در حال معرفی صنایع دستی کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس، روح‌الله حسین‌زاده، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی گفت: کمک به معرفی بیشتر، توسعه و افزایش تولید صنایع‌دستی کشور در نهایت منجر به رونق کسب‌و‌کار صنعتگران این حوزه و به حرکت درآمدن چرخ اقتصاد کشور می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی «ایران من» افزود: این نمایشگاه از ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ تا ۱۵ فرودین ماه ۱۴۰۲ در استان های خراسان رضوی، گلستان، مازندران، تهران، همدان و کرمان برگزار می‌شود. 

حسین زاده با بیان این که جمعا حدود ۱۱ نمایشگاه و ۴۵۰ غرفه در حال برگزاری است،گفت: این غرفه‌ها در آرامگاه فردوسی، نهارخوران گرگان و پارک کبودوال علی‌آباد کتول، شهرستان‌های رامسر در محل سه‌راه آبگرم و باغ ۳۳ هکتاری و بابلسر ما بین پارکینگ ۲ و ۳، کاخ گلستان و کاخ نیاوران، آرامگاه بوعلی‌سینا و تپه هگمتانه و در شهر جهانی گلیم سیرجان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی هدف از برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی ایران من را کمک به معرفی صنایع‌دستی کشور دانست و ادامه داد: ما در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در نظر داریم تا علاوه بر معرفی هرچه بیشتر صنایع‌دستی کشور، به افزایش تولید آنها و در نهایت کمک به اقتصاد مقاومتی و کسب و کار هنرمندان بپردازیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول