اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

تشکیل پرونده قضایی برای عوامل رقص مختلط در کشتی تفریحی بندر امام خمینی(ره)

دادستان بندر امام خمینی(ره) از تشکیل پرونده قضایی برای خاطیان رقص مختلط در کشتی تفریحی بندر امام خمینی(ره) خبر داد.

تشکیل پرونده قضایی برای عوامل رقص مختلط در کشتی تفریحی بندر امام خمینی(ره)

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام خمینی(ره)، در روزهای گذشته کلیپ‌هایی هنجارشکنانه از رقص مختلط و بی حجابی در یک کشتی تفریحی در اسکله بندر امام خمینی(ره) همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

در کلیپ های منتشر شده از این کشتی تفریحی که در محدوده اسکله های بندر امام خمینی(ره) پهلوگرفته است افرادی اقدام به رقص مختلط و بی حجابی در یک بندر دولتی آن هم مزین به نام بنیانگذار انقلاب اسلامی می‌کنند که موجی از نارضایتی را در پی داشت.

محمدرضا جعفری اصل دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در واکنش به این اقدام هنجارشکنانه گفت: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و لزوم رعایت عفاف، حجاب و موازین شرعی و جلوگیری از جریحه دار شدن عفت عمومی، دادستانی بندر امام خمینی(ره) به موضوع کشف حجاب و رقص مختلط در کشتی تفریحی واقع در بندر امام خمینی(ره) ورود کرد.

وی افزود: به مسئولان فرهنگی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان تذکرات لازم برای تعطیلی موسیقی زنده در کشتی تفریحی اعلام شد.

وی با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای افراد خاطی در این برنامه بیان کرد: همچنین برای فردی که افراد حاضر را تهییج و اقدام به فیلمبرداری کرده است نیز اعلام جرم شده است و پرونده قضایی تشکیل می‌گردد.

به گزارش خبرگزاری فارس، بندر امام خمینی(ره) در جنوب غربی استان خوزستان واقع شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول