اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

توسعه گردشگری در مریوان رونق اقتصادی به دنبال دارد

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه گردشگری در مریوان رونق اقتصادی را به دنبال دارد.

توسعه گردشگری در مریوان رونق اقتصادی به دنبال دارد

به ‌گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شیوا قاسمی‌پور صبح امروز در بازدید از پایگاه امدادی و راهنمای مسافران هلال احمر و بازارچه‌های نوروزی مریوان، اظهار کرد: شهرستان‌های مریوان و سروآباد به عنوان قطب گردشگری کشور با داشتن میراث فرهنگی، طبیعت بی‌بدیل و زیبا و چشم‌نواز همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

وی با بیان اینکه وجود زریوار به عنوان یکی از بزرگترین دریاچه آب شیرین جهان و پدیده‌های نادر موجب استقبال قابل توجه گردشگران در ایام مختلف سال از این شهرستان شده است، عنوان کرد: شهرستان مریوان از معدود شهرهای زیبای گردشگری در غرب کشور است که علاوه بر داشتن طبیعت بی‌نظیر و مردمانی باصفا و مهمان‌نواز، دارای جاذبه‌های فرهنگی و مذهبی فراوانی است.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار گرفتن در نقطه مرزی کشور، وجود بقاع متبرکه و حضور کاروان‌های راهیان نور و قابلیت‌های کم‌نظیر دیگر در عرصه گردشگری و صنایع‌دستی، همواره مریوان را مقصد مسافران و گردشگران زیادی از سراسر ایران و جهان تبدیل کرده است.

وی اضافه کرد: براساس ارزیابی‌های صورت گرفته از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون نحوه خدمات‌رسانی و اسکان مهمانان در شهر مریوان مطلوب و قابل تقدیر بوده است.

قاسمی‌پور افزود: امیدواریم با همکاری بیش از پیش ستاد تسهیلات سفر و همچنین مردم مهمان نواز مریوان زمینه خدمات‌رسانی هرچه بهتر به مسافرین نوروزی در این شهرستان فراهم شود.

وی حضور گردشگران را ظرفیت بسیار ارزشمند برای معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های گردشگری و قابلیت‌های بکر و منحصر بفرد این منطقه دانست و گفت: توسعه گردشگری در مریوان زمینه رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار را در این منطقه مرزی فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول