اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اعزام 348 مبلغ به مساجد وحسینیه های شهرستان میناب /طرح نشر خوبیها در ایام رمضان انجام می شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب با بیان انکه 348 مبلغ دینی به مساجد شهرستان میناب اعزام شده است گفت: طرح نشر خوبیها در ایام رمضان انجام می شود.

اعزام 348 مبلغ به مساجد وحسینیه های شهرستان میناب /طرح نشر خوبیها در ایام رمضان انجام می شود

حجت االسلام اسحق فاضلی پور اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت :ماه رمضان ماه رحمت و گشایش‌های متعدد الهی است و امیدوارهستیم که همه ما از برکات این ماه بهره مند شویم.

وی افزود : یکی از برکات این ماه مبارک بهره مندی توده مردم از مناجات‌ها، دعاخوانی‌ها و ختم قرآن‌های دسته جمعی  در مساجد شهرستان است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب با بیان اینکه ۳۴۸ مبلغ دینی به مساجد وحسینیه های  سطح شهرستان اعزام شده اند گفت: ویژه برنامه های حجاب و عفاف و طرح نشر خوبی ها در ایام ماه مبارک ماه رمضان از محوریت برنامه های مبلغین در مساجد وحسینه های در محلات و روستاهای سطح شهرستان خواهد بود.

فاضلی پور عنوان کرد: سخنرانی دینی و مذهبی در مساجد، آموزش صحیح قرائت قرآن کریم و اقامه نماز، احیای لیالی قدر در شب های نوزدهم، بیست و یکم ؛ بیست و یکم ماه مبارک، اقامه نماز عید سعید فطر و سخنرانی در خصوص اهمیت تشریح جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب از برنامه های پیش بینی شده  دیگر مبلغین اعزامی است.

وی از استفاده از ظرفیت رسانه برای انعکاس برنامه های محوری در ایام ماه مبارک رمضان گفت: امروزه مردم ما در جامعه نیازمند به امید هستند و یکی از رسالت های رسانه ها در جهاد تبعیین آگاهی بخشی در اجتماع و جامعه است.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول