اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد کلان و بودجه

قیمت انواع سکه و ارز/ دلار صرافی 42 هزار تومان

دلار صرافی‌ها به نرخ توافقی در معاملات امروز بازار ارز، با قیمت 42 هزار تومان خریداری و با قیمت 42 هزار و 420 تومان فروخته شد.

قیمت انواع سکه و ارز/ دلار صرافی 42 هزار تومان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، دلار ‌امروز در مرکز مبادله ارز و طلا، در بخش اسکناس، بدون تغییر ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان و در بخش حواله‌ ۳۶ هزار و ۶۰۰ تومان، کشف قیمت شد‌.

امروز در بازار ارز پایتخت، در زمان تنظیم گزارش دلار توافقی صرافی با قیمت ۴۲ هزار تومان خریداری شد و با قیمت ۴۲ هزار و ۴۲۰ تومان فروخته شد. ‌

امروز همچنین ‌یورو در صرافی‌ها با متوسط قیمت توافقی به قیمت ۴۵ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد.

با وجود آنکه در روزهای اخیر مرکز مبادله ارز و طلا و صرافی ها فعال بوده‌اند، اما همچنان دلالان بازار ارز در حال نرخ سازی هستند و کانال های تلگرامی نیز در حال ثبت نرخ هایی هستند که در بازار ارز غیررسمی اصلا وجود ندارد.

* آخرین قیمت سکه و طلا در بازار

امروز سکه امامی (طرح قدیم) در بازار به قیمت ۲۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید به نرخ ۲۹ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه امروز در بازار به قیمت ۱۸ میلیون  تومان نرخ گذاری شد، ربع سکه نیز به نرخ ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه گرمی ۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار امروز دو میلیون و ۶۴۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شد‌، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار در بازار،  ۱۱ میلیون و ۴۳۶ هزار تومان نرخ گذاری شد.

امروز هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم) در بازار جهانی امروز با افزایش ۲.۴۵ درصدی نسبت به روز پیش‌، ۱۹۷۸ دلار معامله شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول