اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

افطار را میهمان مجموعه فرهنگی گردشگری عباس آباد باشید

برنامه »باغ رمضان» در طول ماه مبارک از ساعت 21 در بوستان آب و آتش برگزار میشود.

افطار را میهمان مجموعه فرهنگی گردشگری عباس آباد باشید

به گزارش خبرنگارشهری خبرگزاری فارس, ویژه برنامه «باغ رمضان» با شروع میهمانی خدا در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد در حال برگزاری است و هر شب با پهن شدن سفره افطار ساده میزبان گردشگران نوروزی است.

برنامه «باغ رمضان» در طول ماه مبارک رمضان همراه با برنامه‌های متنوع از ساعت ۲۱ در بوستان آب و آتش برگزار و با مشارکت شبکه ۵ پخش می‌شود.

هر شب از افطار تا ساعت ۱ بامداد، مجموعه برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و خانوادگی در بوستان آب و آتش، پل طبیعت، بوستان نوروز، گنبد مینا، گذر فرهنگ و پارک طالقانی با عنوان «بهار ایران» برگزار می‌شود.

همچنین در «بوستان آب و آتش» چایخانه امام رضا(ع) هر شب برپاست و خدام آستان قدس رضوی پذیرای گردشگران و شهروندان نوروزی ۱۴۰۲ هستند.

«بزم ادب» از دیگر برنامه‌های ضیافت افطاری نویسندگان و ادبای پایتخت به میزبانی خانه شعر و ادبیات است. در این دورهمی صمیمی و ادبی، میهمانان به شعرخوانی و تبادل نظر و اطلاعات می‌پردازند. این برنامه در نیمه دوم ماه رمضان برگزار می‌شود.

همچنین مراسم جشن ولادت کریم اهل بیت (علیه‌السلام) در بوستان آب و آتش و بهشت مادران نیز برپا می‌شود.

با فرارسیدن شب‌های قدر، ویژه برنامه عزاداری امیرالمومنین (علیه السلام) به صورت همزمان در بوستان «بهشت مادران» و بوستان «آب و آتش» برگزار می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول