اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مخزن چهار هزارلیتری گاز بوتان اهواز منفجر شد/منطقه تخلیه شد+ فیلم

رئیس سازمان آتش نشانی خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یکی ازچهار مخزن گازبوتان با ظرفیت چهار هزار لیتر دچار انفجار شد.

مخزن چهار هزارلیتری گاز بوتان اهواز منفجر شد/منطقه تخلیه شد+ فیلم

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز پیش از ظهر امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در رابطه با آتش‌سوزی شرکت گاز بوتان اهواز، با بیان اینکه هنوز علت انفجار گاز مشخص نیست اظهار کرد: یکی از مخازن گاز بوتان با ظرفیت ۴۰ هزار لیتر مترمکعب دچار انفجار شده است.


وی با اشاره به حضور بالغ بر ۱۲۰ آتش نشان در منطقه، افزود: کارخانه بوتان داری چهار مخزن است که سه مخزن  آن توسط نیروهای آتش‌نشانی خنک سازی شد و مخزن چهارم در حال خنک سازی و تخلیه است.


رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ،با تاکید بر اینکه تاکنون تلفات جانی نداشتیم، گفت: به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی تمام ساکنان اطراف شرکت گاز را تخلیه کردیم و امیدوار هستیم بدون تلفات عملیات را اتمام کنیم.

قنبری در رابطه با مدت زمان پایان عملیات خاموش کردن آتش‌سوزی، بیان کرد: علت حادثه در حال بررسی است و تمام تلاش خودمان را می‌کنیم که به سرعت آتش را مهار کنیم.

 

 

به گزارش خبرگزاری فارس، شرکت بوتان گاز اهواز در محله شهرک رزمندگان اهواز و بلوار شهید هاشمی قرار دارد.

محصولات این شرکت برای مصارف خانگی، صنفی و توزیع گاز مایع بالک برای مشتریان عمده مانند شرکت‌ها، کارخانجات، هتل‌ها و بیمارستان‌ها کاربرد دارد
شرکت بوتان دارای ۲۱% کل بازار‌مصرف گاز مایع در کشور است که با توجه به گسترش سایر سوخت‌ها به ویژه گاز طبیعی و نیز حضور سایر رقبا در شهرهای مختلف درصد این سهم متفاوت است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول