اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

رئیس کل دادگستری کرمان: زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار جدید در استان فراهم شد

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: براساس پیگیری‌های انجام شده در ستاد استانی اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی استان، ضمن جلوگیری از بیکارشدن هفت‌هزار و ۵۰۰ نیروی متخصص و کارگر، زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار جدید نیز فراهم شده است.

رئیس کل دادگستری کرمان:  زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار جدید در استان فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی اظهار کرد: در یازده ماه سال ۱۴۰۱ بر مبنای عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، ضمن تشکیل ۱۵۲ پرونده در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی و برگزاری ۴۰ جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی ۱۹۸ مصوبه حاصل شده است که در نهایت منجر به جلوگیری از بیکار شدن ۷ هزار و ۵۰۰ کارگر و ایجاد زمینه اشتغال ۸۴۰ نیروی کار جدید شده است.

وی تصریح کرد: در ابتدای فعالیت ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی تاکنون ۵۷۶ پرونده در دبیرخانه این ستاد جهت پیگیری مشکلات فعالان اقتصادی استان و کشور تشکیل و رسیدگی شده است که در این راستا از بیکاری بالغ بر ۲۲هزار و ۵۰۰ نفر نیروی متخصص و کارگر در استان جلوگیری شده است.

 نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان یادآور شد: طی بررسی گزارش عملکرد ستادهای استانی کشور، ستاد استانی اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کرمان حائز رتبه برتر شده است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول