اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

وزش باد شدید در راه استان قزوین/ مردم و مسافران نوروزی هشدارها را جدی بگیرند

مدیرکل هواشناسی استان قزوین از وزش باد شدید از بعد از ظهر فردا تا روز چهارشنبه خبر داد و گفت: در صورت قوی شدن این سیستم، هشدارهای لازم مجدد صادر می شود.

وزش باد شدید در راه استان قزوین/ مردم و مسافران نوروزی هشدارها را جدی بگیرند

یوسف شیخ الملوکی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه برای امروز و فردا پدیده خاصی را در استان قزوین شاهد نیستم، گفت: اما اواخر وقت فردا بعد از ظهر یکشنبه تا روز دوشنبه و حتی ممکن است تا روز سه شنبه یک ناپایداری جو را در سطح استان قزوین داریم.

وی افزود: این ناپایداری به شکل رعد و برق و وزش باد لحظه ای شدید در سطح استان قزوین خواهد بود و وزش باد روز چهارشنبه باد غربی است و اندکی وزش باد شدت دارد.

مدیر کل هواشناسی استان قزوین این مطلب را بیان کرد که احتمال اینکه از ناحیه باد، برخی نقاط خسارت ببینند، وجود دارد و تمهیدات لازم باید اندیشیده شود.

شیخ الملوکی لغرندگی جاده ها و احتمال برخورد صاعقه را از پیامدهای ناپایداری جو در اواخر روز یکشنبه و دوشنبه ذکر و با تاکید بر اخذ تمهیدات لازم از سوی رانندگان و مسافران برای پیشگیری از وقوع حادثه خاطرنشان کرد: فعلا انتظار سیلاب شدید را در استان نداریم مگر اینکه یک دفعه الگوها و نقشه ها فردا تا ظهر تغییر یابد که در صورت مشاهده نقشه ها و مدلهای جدید و احتمال تشدید یا قوی شدن سیستم، هشدارهای لازم مجدد صادر می شود و مردم استان قزوین و مسافران نوروزی باید به هشدارها توجه و دقت کافی داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول