اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

توصیه‌های پلیس به دنبال افزایش سفرها و تغییرات جوی/به برخی از مناطق سفر نکنید

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: رانندگان اطلاع رسانی پلیس در خصوص وضعیت جاده ها را مد نظر قرار دهند و با توجه به وضعیت جوی در محورهای شمالی و غربی از سفر به این مناطق خودداری کنند.

توصیه‌های پلیس به دنبال افزایش سفرها و تغییرات جوی/به برخی از مناطق سفر نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ سیروس حسن‌زاده با توجه به افزایش سفرهای نوروزی گفت: همکاری بیش از پیش مردم با پلیس و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی می تواند نتیجه ای ثمربخش به همراه داشته و منجر به کاهش تلفات و جان باختگان حوادث رانندگی در نوروز امسال شود.

وی اظهار داشت: باتوجه به پیش بینی بارش باران در کشور به  ویژه در استان های شمالی، نیاز است هموطنان عزیز آمادگی و برنامه ریزی لازم برای شرایط غیرمعمول ترافیکی و جوی را داشته باشند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های اصلی پلیس، ایمنی در سفر و تصادفات جاده ای است، گفت: مجموعه پلیس راهور و پلیس راه فراجا در تمام معابر شهری و برون شهری در خدمت مردم هستند و از مردم عزیز هم می خواهیم که در این ایام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی توجه بیشتری داشته باشند.

وی ضمن تاکید بر اینکه سرعت غیرمجاز، سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه، 4 عامل اصلی تصادفات در ایام پر ترافیک جاده ای کشور است، تصریح کرد: رانندگان عزیز اطلاع رسانی پلیس در خصوص وضعیت جاده ها را مد نظر قرار دهند و با توجه به وضعیت جوی در محورهای شمالی و غربی از سفر به این مناطق خودداری کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول