اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

شعار سال جدی گرفته شود/ موانع موجود در هر حوزه شناسایی شود

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: شعار سال جدی گرفته شود تا بتوان رشد تولید را شاهد داشته باشیم و در مازندران به رشد مثبت اقتصادی دست پیدا کردیم و این روند باید ادامه داشته باشد.

شعار سال جدی گرفته شود/ موانع موجود در هر حوزه شناسایی شود

به گزارش خبرگزار ی فارس از ساری، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در دیدار نوروزی با رئیس و همکاران سازمان جهاد کشاورزی مازندران ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید و بهار قرآن به همه مدیران استانی گفت: از همه زحمات و تلاش های یکساله  تقدیر می‌کنم و  امیدوارم مدیریت جهادی را در سال جاری با جدیت بیشتری از سوی مسؤولان استانی شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه اگر برای حل مشکلات فکر و تدبیر کنیم، فواید و فرصت‌هایی را به دنبال خواهد داشت، ادامه داد: کمبود بارش‌ها سبب سخت شدن فعالیت کشاورزی می‌شود اما باید با همین مقدار منابع آب، مدیریت مصرف داشته باشیم و به دنبال اصلاح آنچه که داریم باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه در کنار نزولات مادی باید از نزولات معنوی هم استفاده کنیم، افزود: اگر در سنوات گذشته زیرساخت ها را آماده می کردیم اکنون محصولات کشاورزی که سایر کشورها مشتاق آن هستند در صادرات آن دچار مشکل نمی شدیم.

محمدی اضافه کرد: گذشتگان کوتاهی کردند که زیرساخت های صادرات را برای محصولات کشاورزی فراهم نکردند و با مدیریت جهادی می توان به همه برنامه ها دست پیدا کرد و شاهد صادرات محصولات کشاورزی مازندران باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه اگر مدیران موانع را شناسایی و مانع‌زدایی می کردند امروز شاهد رشد تولید بودیم، ادامه داد: باید موانع موجود در هر حوزه ای مشخص شود و امسال بطور جدی به دنبال رفع موانع برویم. 

وی خاطرنشان کرد: شعار سال جدی گرفته شود تا بتوان رشد تولید را شاهد داشته باشیم و خوشبختانه در مازندران به رشد مثبت اقتصادی دست پیدا کردیم و این روند باید ادامه داشته باشد.

محمدی بیان کرد: باید مجموعه کارکنان را با خودتان همراه کنید و مدیریت خوبی داشته باشید تا رضایت مردم و ارباب رجوع جلب شود.

حسن عنایتی کلیجی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در دیدار نوروزی با نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: کارگروه توسعه سرمایه گذاری و صادرات به عنوان اولویت در سازمان جهاد کشاورزی مازندران برای تحقق شعار سال است تا تولیدات ما اقتصادی شود.

وی ادامه داد: ضریب امنیت آبی استان ۳۰ درصد است و امسال  ۷۰۰ میلیون مترمکعب کسری آب داریم که شرایط سختی است و نیاز داریم با معرفی الگوی جدید کشاورزی، بهره‌وری مصرف آب را در کشاورزی استان افزایش دهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران۵۰ هزار هکتار اراضی شالیزاری مازندران دچار تنش شدند و شرایط اقلیم و آب و هوایی سبب شد مشکلاتی در تولید بوجود آید و امیدواریم با مدیریت منابع آبی بتوانیم تولیدات استان را اقتصادی کنیم.

انتهای پیام/۸۶۰۳۵/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول