اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نمایشگاه نقاشی انتزاعی هنرمند سنندجی در سینما بهمن گشایش یافت

با حمایت حوزه هنری استان کردستان نمایشگاه آثار نقاشی یک هنرمند سنندجی در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج گشایش یافت.

نمایشگاه نقاشی انتزاعی هنرمند سنندجی در سینما بهمن گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، با حمایت حوزه هنری استان کردستان صبح امروز نخستین نمایشگاه انفرادی نقاشی هنرمند سنندجی امیر علی‌ویسی با موضوع انتزاعی در قالب 27 اثر گشایش یافت و تا 12 فروردین جاری در معرض نمایش علاقه‌مندان قرار گرفته است.

این هنرمند در حاشیه افتتاح این نمایشگاه گفت: با شروع دوران کرونا و تعطیل شدن فعالیت‌های هنری به دلیل علاقه شخصی که به نقاشی داشتم به نقاشی روی آوردم که حاصل این چند سال فعالیت در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرارگرفته است. 

وی ادامه داد: تلاش کرده‌ام تا احساسات درونی خودم را که درقالب انتزاعی و تکنیک اکرلیک روی بوم به نتیجه رسیده است در جهت مخاطب‌شناسی و تأثیرات متقابلی که آثار بر روی مخاطب و مخاطبین بر روی آثار خواهند داشت با علاقه‌مندان هنر نقاشی انتزاعی به اشتراک بگذارم.

وی با دعوت از عموم مردم برای بازدید از این نمایشگاه که در ایام برگزاری همه روزه از ساعت 16 تا 20 دایر خواخد بود گفت: امیدوارم توانسته باشم در قالب هنر زیبای نقاشی توجه مخاطبین به آثار خلق شده را جلب نمایم. 

امیر علی‌ویسی هنرمند 38 ساله سنندجی از سال 1380 به عنوان هنرجوی فیلمسازی فعالیت هنری خود را آغاز کرد فیلمبرداری 30 فیلم کوتاه و 7 فیلم بلند را انجام داده است و با ساخت دو فیلم کوتاه "و اینک انسان" و  "در روزهای آخر اسفند" به جمع کارگردانان کردستانی پیوست. 
کسب 5 جایزه تصویربرداری و چندین جایزه کارگردانی و عکاسی از موفقیت‌های این هنرمند در عرصه سینما محسوب می‌شود.

انتهای پیام 2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول