اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آِیت‌الله سبحانی از خدمات سپاه پاسداران تقدیر کرد

مرجع تقلید شیعیان در دیدار فرمانده سپاه استان قم، با قدردانی از خدمات پردامنه سپاه در عرصه‌های مختلف، نسبت به تداوم روند خدمت‌رسانی‌ها برای اعتلای بیشتر نظام و جلب رضایتمندی مردم تاکید کرد.

آِیت‌الله سبحانی از خدمات سپاه پاسداران تقدیر کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم همزمان با تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن با برخی از علمای حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو کردند.

طی این دیدارها، سردار محمدرضا موحد با حضرت آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسینی قزوینی از اساتید حوزه علمیه و سید محمدتقی شاهچراغی استاندار قم دیدار کرد.

سردار موحد طی این دیدارهای جداگانه‌ ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید و ماه مبارک رمضان، گزارشی از اقدامات یک سال گذشته سپاه استان قم در حوزه‌های مختلف مسئولیتی و همچنین برنامه‌های پیش‌روی این سپاه استانی در سال ۱۴۰۲ ارائه کرد.

حضرت آیت الله سبحانی و سایر علما نیز در این دیدارها با قدردانی از خدمات پردامنه سپاه در عرصه‌های مختلف، نسبت به تداوم روند خدمت‌رسانی‌ها برای اعتلای بیشتر نظام مقدس اسلامی و جلب رضایتمندی مردم تاکید کردند.

پایان پیام/78023

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول