اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

اولویت‌های اجرایی سازمان زندان‌ها در سال 1402 ابلاغ شد

با ابلاغ مهمترین برنامه‌های اولویت‌دار سازمان زندان‌ها ازسوی رئیس این سازمان، شاخص‌های جدید اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها برای سال 1402 در دست اجرا قرار گرفت.

اولویت‌های اجرایی سازمان زندان‌ها در سال 1402 ابلاغ شد

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، مهمترین برنامه‌های اولویت‌دار سازمان زندان‌ها با محوریت تحول و تعالی زندانبانی بویژه تأکید بر شعار سال برای تحقق در سال 1401 ابلاغ شد.

این اولویت‌ها برمدار «دانایی‌محوری» و «مدیریت علمی» زندانبانی با هدفگذاری بر توسعه فرآیند اصلاحی و تربیتی زندانیان، اقدامات تأمینی و حمایتی، اشتغال مستمر و حرفه‌آموزی در زندان‌ها و برای زندانیان، مراقبت‌های حین و پس از خروج از زندان و همچنین حمایت مادی و معنوی از خانواده زندانیان نیازمند تعیین شده است.

این شاخص‌ها هم‌اکنون ازسوی رئیس سازمان زندان‌ها به مدیران ستادی و سایر مدیران‌کل زندان‌های استانی برای اِعمال در زندان‌ها و مراکز اصلاحی و تربیتی در سال جدید ابلاغ شده است.

گفتنی است در سال گذشته سازمان زندان‌ها با طرح اولویت‌های ده‌گانه، زمینه تحقق اهداف اصلاحی و بازسازگاری زندانیان و نیز حمایت از آنان بویژه خانواده‌های‌شان را فراهم آورد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول