اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

سرعت رضایتبخش لایروبی خلیج گرگان/ ۸۰ درصد اعتبار تخصیص داده شد

نماینده مردم شهرستان‌هتی غرب گلستان گفت: سرعت پیشرفت پروژه لایروبی خوب است و تاکنون ۸۰ درصد بودجه مصوب پروژه تخصیص یافته است.

سرعت رضایتبخش لایروبی خلیج گرگان/ ۸۰ درصد اعتبار تخصیص داده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جلال ایری بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید میدانی از مرحله لایروبی خلیج گرگان اظهار کرد: لایروبی خلیج گرگان از پروژه‌های اثرگذار دولت سیزدهم و پاسخ به مطالبه سال‌های سال مردمی در این منطقه است.

وی ادامه داد: خوشبختانه پیگیری‌های خوب دولت و استانداری گلستان باعث شده شاهد این باشیم که پروژه با قدرت در حال پیگیری است و تا کنون ۸۰ درصد بودجه مصوب پروژه تخصیص یافته است
نماینده مردم شهرستان‌های غرب استان گلستان تصریح کرد: طبق قولی که داده شده امیدواریم تا خردادماه شرایط لایروبی کانال آشور پایان پیدا کرده و شاهد اتفاقات بسیار خوبی در سطح خلیج باشیم.

 

ایری گفت: جزیره آشوراده نگین توسعه استان گلستان است و همه باید دست به دست هم دهیم با احیای خلیج گرگان، جزیره را زنده نگه داریم.
وی اضافه کرد: اگرخلیج الان لایروبی نشود قطعا تبعات منفی آن برای نسل بعدی خواهد بود.
نماینده مردم غرب استان گلستان تقریح کرد: من از همینجا از حضور میدانی رییس جمهور و دستور احیای خلیج سپاسگزارم و امیدوارم در دور دوم سفر همه ما شاهد زنده شدن خلیج گرگان باشیم.
انتهای پیام/۸۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول