اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

استاندار اصفهان: باید همت خود را معطوف به تحقق شعار سال کنیم

استاندار اصفهان گفت: تمام ما باید همت خود را معطوف به تحقق شعار سال کنیم؛ البته از سال قبل قرارگاه اقتصاد دانش‌بنیان استان شکل گرفت که انتظار است فعالیت خود را ادامه دهد و نگاه‌ها به سمت تقویت اقتصاد دانش‌بنیان باشد تا در ادامه کاری ویژه برای مهار تورم رقم بخورد.

استاندار اصفهان: باید همت خود را معطوف به تحقق شعار سال کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان صبح امروز در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار داشت: شرایط سال قبل با پرکاری، کمبود منابع و انتظارات مردم، سالی خاص اما پرتلاش را برای استان ایجاد کرد که در این مسیر همگی تلاش کردند تا اتفاقی مبارک برای استان رقم بخورد.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در آغاز سال جدید خاطرنشان کرد: تمام ما باید همت خود را معطوف به تحقق شعار سال کنیم؛ البته از سال قبل قرارگاه اقتصاد دانش‌بنیان استان شکل گرفت که انتظار است فعالیت خود را ادامه دهد و نگاه‌ها به سمت تقویت اقتصاد دانش‌بنیان باشد تا در ادامه کاری ویژه برای مهار تورم رقم بخورد.

مرتضوی گفت: شعارهای اقتصادی حول محور تولید در این سال‌ها جزو راهبردهای اساسی برای اداره کشور بوده و این موضوع نشان دهنده این است که با توجه به تولید می‌توان دیگر شاخصه‌های اقتصادی از جمله اشتغال‌زایی، مهار تورم، کنترل نقدینگی و... را نیز مدیریت و شرایط را بهتر کرد. 

استاندار اصفهان گفت: استان اصفهان یکی از مقاصد اصلی سفرهای نوروزی است. از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا ششم فروردین ماه ۱۴۰۲ حدود ۱۷ میلیون نفر تردد در سطح استان گزارش شده که نشان دهنده افزایش تردد در راه‌های استان است.

استاندار اصفهان با اشاره به آمار قابل توجه سفر به استان، عنوان کرد: باتوجه به دور دوم سفرها بایستی تلاش شود تا بستر مناسب جهت سفر ایمن و شاد مسافران به استان فراهم شود.

وی با اشاره به فتنه انگیزی دشمن در پاییز سال ۱۴۰۱، گفت: دشمنان از مدت‌ها قبل در تلاش بودند تا جوانان را به سمت بی حجابی سوق دهند. فریب خوردگان امروز فرزندان ما هستند که گرفتار فتنه‌انگیزی دشمن شده‌اند بایستی با برنامه های ایجابی و سلبی بستر هوشیاری فرزندان مان را فراهم کنیم.

مرتضوی با تأکید بر پشتیبانی از امر به معروف و نهی از منکر، اظهار کرد: اینگونه دشمن بار دیگر در برابر ملت ایران شکست خواهد خورد. تجربه اثبات کرده هر کجا که دستاوردی باشد دشمن فتنه‌گری می کند.

به گزارش فارس، در ادامه این جلسه به‌صورت ویدئو کنفرانس، رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت به ارائه راهکارها پیرامون تبیین و تحقق شعار سال پرداختند. 

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول