اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

ثبت ۱۸۳ مورد تخلف و پلمپ ۲ واحد صنفی در لرستان/ تشدید بازرسی‌ها تا پایان ماه رمضان

مدیر نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی لرستان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۲ هزار و ۱۳۴ بازرسی انجام شد که منجر به ثبت ۱۸۳ مورد تخلف و پلمپ ۲ واحد شد.

ثبت ۱۸۳ مورد تخلف و پلمپ ۲ واحد صنفی در لرستان/ تشدید بازرسی‌ها تا پایان ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جواد احمدپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سال گذشته ۱۰۷ هزار و ۴۸۶ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و نانوایی‌های استان انجام گرفت.

وی خاطرنشان کرد: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۶ هزار و ۷۱۹ پرونده تخلفاتی با ارزش ریالی ۸۴ میلیارد و ۹۳۶ میلیون تومان شد.

مدیر نظارت و بازرسی جهادکشاورزی لرستان با اشاره به کشف ۲۸ انبار احتکار کالا به ارزش یک میلیارد تومان، افزود: این کالاها شامل روغن، برنج، شکر، آرد، ماکارونی، پودر شوینده و پودر شیمیایی بوده است.

احمدپور بیان داشت: طی سال گذشته همچنین ۱۵۹ واحد پلمپ شدند و سهمیه ۵۶ نانوایی نیز قطع شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری نیز نظارت بر توزیع و عرضه کالاها شدت یافته، افزود: در قالب گشت‌های مشترک نظارت ها روزانه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

مدیر نظارت و بازرسی جهادکشاورزی لرستان ادامه داد: از ابتدای سال تا کنون ۲ هزار و ۱۳۴ بازرسی انجام شد که منجر به ثبت ۱۸۳ مورد تخلف و پلمپ ۲ واحد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول