اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

پذیرش بیش از ۲ هزار خانوار در ستاد اسکان نوروز فرهنگیان قزوین

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین از اسکان دو هزار و 170 خانواده در ستاد اسکان نوروزی این استان تا هفتم فروردین ماه خبر داد.

پذیرش بیش از ۲ هزار خانوار در ستاد اسکان نوروز فرهنگیان قزوین

نقی سیاهکالی مرادی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به پیش بینی 52 واحد آموزشی برای اسکان فرهنگیان در نوروز امسال شامل 342 کلاس و دو مرکز رفاهی اظهار کرد: این واحدهای آموزشی و مراکز رفاهی از 27 اسفند ماه برای فرهنگیان پیش بینی شده بود که تا هفتم فروردین ماه امسال، پذیرای 2 هزار و 170 خانواده شامل 8 هزار و 186 نفر بوده ایم.

وی افزود: تمام مدارس پیش بینی شده تا پایان تعطیلات نوروزی و سیزدهم فروردین ماه پذیرای فرهنگیان است و سه واحد آموزشی برای فرهنگیانی که ناچار هستند بعد از تعطیلات نوروزی به دلایل مشکل و ترافیک و غیره در استان بمانند، باز خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین عمده مسافران فرهنگی نوروزی استان را از استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، مشهد مقدس و اصفهان ذکر و خاطرنشان کرد: برخی از مسافران از طریق نوبت دهی اینترنتی از استان خود فضای آموزشی لازم را در استان قزوین انجام داده اند و برخی هم از طریق مراجعه دو ستاد مرکزی واقع در خیابان نواب میدان مادر و نیز سرپل طالقانی ناحیه دو پذیرش شده اند و در واحدهای آموزشی اسکان یافته اند.

سیاهکالی مرادی بیان کرد؛ با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین اطلاعات اماکن تاریخی و تفریحی در اختیار فرهنگیان نوروزی داده می شود تا بتوانند از مکان های مختلف استان بازدید داشته باشند.

وی با بیان اینکه عمده اسکان فرهنگیان نوروز در شهرستان قزوین بوده است، تصریح کرد: در شهرها و شهرستان های مختلف استان مانند الموت، طارم، تاکستان، البرز، ضیاءآباد و غیره اسکان نوروزی فعال بوده و در الموت هم مسافران نوروزی از قشر فرهنگیان حضور دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول