اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

دستگاه قضایی جلوی اخراج 2 هزار کارگر را در سمنان گرفت

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: با اقدامات دستگاه قضایی استان سمنان در سال گذشته، از بیکاری دو هزار کارگر جلوگیری شد.

دستگاه قضایی جلوی اخراج 2 هزار کارگر را در سمنان گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی دادگستری استان سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان در نشست شورای عالی قضایی با شورای قضایی استان‌های سراسر کشور، اقدامات دستگاه قضایی استان سمنان را در حمایت جدی و توجه به امنیت اقتصادی واحدهای تولیدی و کارآفرین در سال ۱۴۰۱ تشریح کرد.

وی تصریح کرد: در اجرای منویات رهبری، دستگاه قضایی استان سمنان به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم یاریگر و هدایت‌بخش واحدهای تولیدی اعم از راکد، نیاز به احیا و دانش‌بنیان بوده و فضای کسب‌وکار را حفظ کرده است.

عبداللهی تصریح کرد: دادگستری کل استان سمنان، اهداف رئیس دستگاه عدلیه در ستاد استانی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه را پیگیری و با هدایت و حمایت‌های قانونی، علاوه بر بازدید از واحدهای تولیدی نیازمند حمایت قانونی در سراسر استان، زمینه احیا و بازگشت به چرخه تولید 42 واحد را فراهم کرده است.

وی افزود: حمایت دستگاه عدلیه استان سمنان از واحدهای تولیدی و دانش‌بنیان همچنان ادامه داشته و با تلاش‌های معمول، 190 واحد تولیدی افزایش ظرفیت داشته‌اند و از اخراج دو هزار کارگر جلوگیری شده است.

رئیس شورای قضایی استان سمنان افزود: در سال 1401 با تدابیر اتخاذشده، یک هزار و 800 نفر کارگر نیز در این استان به محیط کار بازگشتند.

عبداللهی خاطرنشان کرد: نقشه راه دستگاه قضایی استان سمنان در حفظ امنیت سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید منوط به سال گذشته نخواهد بود؛ بلکه با تمام توان و بهره‌برداری از ظرفیت‌های قانونی دستگاه‌های تابعه و با همدلی و اتحاد موجود در دستگاه‌های اجرایی استان جذب سرمایه‌گذار و امنیت اقتصادی را ضابطه‌مند و به‌عنوان یک اولویت مهم پیگیری خواهیم کرد.

پایان پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول