اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

توزیع بیش از 2 هزار تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در ایلام طی سال گذشته

معاون بازرگانی جهاد کشاورزی ایلام گفت: از ابتدا سال ۱۴۰۱ تا پایان اسفندماه ۶۰۴ تن گوشت قرمز و ۱۵۹۰ تن گوشت مرغ منجمد در ایلام توزیع شده است.

توزیع بیش از 2 هزار تن گوشت قرمز و مرغ منجمد در ایلام طی سال گذشته

علی شکری معاون بازرگانی جهاد کشاورزی استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان اسفندماه ۶۰۴ تن گوشت قرمز و ۱۵۹۰ تن گوشت مرغ منجمد از طریق انبار شرکت پشتیبانی امور دام در سطح استان توزیع شده است.

وی افزود: از ابتدای سالجاری تاکنون ۶ تن گوشت قرمز منجمد همچنین ۷۰ تن گوشت مرغ منجمد با نرخ مصوب از طریق عوامل توزیع و فروشگاههای زنجیره ای در استان توزیع شده است.

معاون بازرگانی جهاد کشاورزی استان ادامه داد: از تاریخ ۲۳ اسفندماه سال گذشته تا ۳ فروردین ماه سال جاری مقدار بیش از ۷۳ تن سیب درختی همچنین بیش از ۹۶ تن پرتقال تامسون و در مجموع ۱۶۹ تن و ۷۲۹ کیلوگرم میوه شب عید توزیع شده است.

وی تصریح کرد: توزیع برنج هندی و هومالی و شکر تا پایان ماه مبارک رمضان با نرخ مصوب شده در سطح استان انجام می‌شود.

شکری یادآور شد: نظارت مستمر و روزانه توسط تیم‌های ستاد تنظیم بازار برای کنترل قیمت‌ها همچنین توزیع و عرضه گوشت قرمز و مرغ در حال انجام بوده و با عوامل تخلف زا برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق سامانه ۱۳۵ سازمان تعزیرات حکومتی و سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش‌های خود را ارسال تا تیم‌های بازرسی به موارد مطرح شده رسیدگی کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول